IKEA ponownie wprowadza tęczową torbę – dochód z jej sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

IKEA ponownie wprowadza tęczową torbę – dochód z jej sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
Z okazji tegorocznego Miesiąca Dumy IKEA ponownie wprowadziła do swoich sklepów znaną wszystkim kultową torbę FRAKTA w kolorach tęczy. Zysk z jej sprzedaży firma przekaże na wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
O autorze
1 min czytania 2020-06-10

Tęczową torbę sieci IKEA mogliśmy już nabyć w ubiegłym roku – teraz ponownie z okazji tzw. Miesiąca Dumy poświęconego społeczności LGBT, który rozpoczął się 1 czerwca, marka wprowadza do swoich sklepów na całym świecie kultową już torbę FRAKTA w kolorach tęczy. 

Co istotne, dochód ze sprzedaży torby przekazywany jest na wsparcie organizacji, które działają na rzecz społeczności LGBT+. W Polsce cały zysk zostanie wpłacony na konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę i wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. Dzięki tej inicjatywie każdy może bezpłatnie i całkowicie anonimowo porozmawiać z psychologiem lub pedagogiem m.in. o problemach w swoim domu, problemach miłosnych czy też własnej seksualności.

Torba STROSTOMMA kosztuje niecałe 10 złotych i można nabyć ją w stacjonarnych sklepach sieci. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Marka Kubota ruszyła z nową akcją, w ramach której pięć złotych z każdej sprzedanej pary kultowych klapków Rzep z tęczowym logo przekaże Stowarzyszeniu Grupa Stonewall.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W związku z tzw. Miesiącem Dumy, który wypada w czerwcu, polska marka Risk made in Warsaw zaprezentowała nową kampanię, która jest symbolem wsparcia dla osób LGBT+. W projekcie wzięły udział pary zarówno te jednopłciowe, jak i mieszane.

PS3

Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.