Klapki Kubota nierozerwalnie związane są z tożsamością Polski i Polaków. Kiedy pojawiły się w 1994 roku niemal od razu zyskały status symbolu transformacji ustrojowej. Po reaktywacji marki w 2018 r. w ofercie pojawiły się m.in. ręcznie robiona linia Premium oraz szereg innych produktów: kultowe klapki Kubota Rzep, nowe modele klapków basenowych, skarpety, kapelusze bucket hat, akcesoria, a nawet… japonki.
– Motto marki to „Kubota to nie klapki, to styl życia. Dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi – mówi Piotr Kwiatkowski, prezes firmy
Zobacz również
– Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka – dodaje Alina Sztoch, szef marketingu marki.
Dlatego w ofercie, oprócz dostępnych już od zeszłego roku ręcznie robionych, tęczowych klapków Premium, pojawiły się teraz również kultowe klapki Rzep, z tęczowym logo. Pięć złotych z każdej sprzedanej pary marka przekaże Stowarzyszeniu Grupa Stonewall, która wspiera osoby LGBT+.
– Zainteresowanie przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwanie. Cieszymy się, że Polska wkracza w normalny, tolerancyjny świat w Kubotach na stopach – śmieje się Alina Sztoch.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na fanpage’u Facebookowym marki rozpętała się istna burza… radości, a pierwsza partia wyprzedała się w parę godzin. W drugiej, oprócz fioletowych klapków Kubota Rzep, dostępna będzie również czarna wersja z tęczowym logo. Cena? Tylko 39,99 zł!
Słuchaj podcastu NowyMarketing