Polska marka Kubota wspiera LGBT+

Marka Kubota ruszyła z nową akcją, w ramach której pięć złotych z każdej sprzedanej pary kultowych klapków Rzep z tęczowym logo przekaże Stowarzyszeniu Grupa Stonewall.
O autorze
1 min czytania 2020-06-05

Klapki Kubota nierozerwalnie związane są z tożsamością Polski i Polaków. Kiedy pojawiły się w 1994 roku niemal od razu zyskały status symbolu transformacji ustrojowej. Po reaktywacji marki w 2018 r. w ofercie pojawiły się m.in. ręcznie robiona linia Premium oraz szereg innych produktów: kultowe klapki Kubota Rzep, nowe modele klapków basenowych, skarpety, kapelusze bucket hat, akcesoria, a nawet… japonki.

– Motto marki to „Kubota to nie klapki, to styl życia. Dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi – mówi Piotr Kwiatkowski, prezes firmy

– Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka – dodaje Alina Sztoch, szef marketingu marki.

Dlatego w ofercie, oprócz dostępnych już od zeszłego roku ręcznie robionych, tęczowych klapków Premium, pojawiły się teraz również kultowe klapki Rzep, z tęczowym logo. Pięć złotych z każdej sprzedanej pary marka przekaże Stowarzyszeniu Grupa Stonewall, która wspiera osoby LGBT+.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zainteresowanie przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwanie. Cieszymy się, że Polska wkracza w normalny, tolerancyjny świat w Kubotach na stopach – śmieje się Alina Sztoch.

Na fanpage’u Facebookowym marki rozpętała się istna burza… radości, a pierwsza partia wyprzedała się w parę godzin. W drugiej, oprócz fioletowych klapków Kubota Rzep, dostępna będzie również czarna wersja z tęczowym logo. Cena? Tylko 39,99 zł!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się