TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zapuść wąsy i przebadaj się – Cyber Marian i Dandris promują akcję Movember Polska 2020

W listopadzie mężczyźni w całej Polsce po raz siódmy już zapuszczą wąsy, aby prowokować swoich kolegów do rozmów na temat męskiego zdrowia. Natomiast po raz piąty będą mogli skorzystać z badań przesiewowych, dzięki którym sprawdzą stan swojego zdrowia.
O autorze
1 min czytania 2020-10-20

Kiedy w 2003 roku Travis Garone i Luke Slattery po raz pierwszy namawiali kolegów do zapuszczania wąsów w ramach akcji dla lokalnej fundacji, nie mieli pojęcia, że kilka lat później dołączą do nich mężczyźni z 22 krajów, a akcja Movember odmieni, dosłownie i w przenośni, wizerunek męskiego zdrowia. Dziś panowie porzucają swoje brody i przestają golić się pod nosami także w Polsce, aby przyciągnąć wzrok kolegów i koleżanek i rozpocząć dyskusję na temat tego, jak naprawdę mężczyźni powinni dbać o swoje zdrowie.

Siódmą edycję akcji Movember Polska promują youtuberzy – Cyber Marian i Michał Bańka (z kanału Baniak Baniaka), prezenterzy telewizyjni Dandris i Mateusz Jędraś, a także brązowy medalista tegorocznych Mistrzostw Świata w Streetliftingu, Juan Zumeta i wreszcie Jakub Nowicki, który sam ma za sobą wygraną walkę z nowotworem.

– Zawsze powtarzaliśmy, że nie można nikogo straszyć rakiem, bo najważniejsze jest mówienie o tym, jak łatwo się przed nim obronić. Nigdy jednak nie mówiliśmy, że nie będziemy straszyć raka! – komentuje tegoroczną edycję akcji jej koordynator, Jakub Kajdaniuk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku ambasadorzy akcji są więc w bojowych pozach, aby namawiać wszystkich mężczyzn do walki o zmianę wizerunku męskiego zdrowia. Oprócz promowania udziału w badaniach będą także zamieszczać na fanpage’u Movember Polska codzienne wyzwania, które każdy fan akcji będzie mógł wykonać w kwadrans i w ten sposób zadbać o różny aspekt swojego zdrowia i samopoczucia.

Akcję uzupełni także seria badań w centrach handlowych, w trakcie których mężczyźni do 45 roku życia będą mogli sprawdzić zdrowie swoich jąder, zaś panowie powyżej tego wieku będą mogli skontrolować poziom podstawowego markera nowotworowego prostaty przy badaniu z kropli krwi. Wydarzenie zostało przygotowane z uwzględnieniem wymogów sanitarnych mających przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się COVID-19. Organizatorzy dokładają wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo każdemu z uczestników. Regulamin korzystania z badań dostępny jest na stronie akcji – www.movember.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampanię po raz szósty wspiera Nationale-Nederlanden. Firma została uhonorowana tytułem Dobroczyńcy Roku w kategorii zdrowie za wsparcie, jakiego udziela przy organizacji akcji Movember Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Badania USG umożliwia Profimedical, testy PSA dostarcza Hydrex z marką Domowe Laboratorium. Sesję zdjęciową promującą akcję przygotował Adam Mikołajczyk z Pracowni Męskich Portretów, a materiały video stworzyła firma Motionverse.tv, a ambasadorów ubrała i wyposażyła agencja 5 Żywiołów. Wydarzenia wspierają także Plac Unii City Shopping oraz Galeria Katowicka.