Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych

W najnowszej kampanii Orange i Play udział wzięło aż czternastu twórców treści gamingowych na YouTube. Influencerzy promują możliwość skorzystania z cashbacku w Google Play przy dokonaniu płatności za zakupy poprzez rachunek operatora.

Klienci abonamentowi Orange i Play do 25 października 2020 r. mogą skorzystać z promocji cashback do 15 zł przy zakupach gry lub aplikacji z wirtualnego sklepu. Warunkiem jest skorzystanie po raz pierwszy z opcji wykonania płatności poprzez rachunek operatora.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W akcji udział wzięli twórcy zrzeszeni w sieci Gameset z kanałów JaworskiTV, Delaereq, LetsGoTry, GRAthiss, Koneko, Puzonik, PLKD, Kaluch, Doknes, iSuperMWK, Sheo, Jeż Tritsus, Enzzi i Juniorsky.

Za realizację całości kampanii odpowiedzialna była agencja marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij