Inspiracją dla akcji #SpeedDateToParis był speed dating, czyli proces randkowy, podczas którego zebrani w jednym miejscu ludzie odbywają kilkanaście krótkich randek, aby poznać się nawzajem i wybrać osoby, z którymi chcieliby spotkać się ponownie.
Akcja #SpeedDateToParis rozpoczęła się konkursem na Instagramie. Uczestnicy mieli nagrać krótki, 15-sekundowy film, w którym opowiedzą, jak według nich powinna wyglądać randka w Paryżu. Wyłoniono 20 zwycięzców, którzy 8 lutego polecieli na swoją wymarzoną randkę do miasta zakochanych. #SpeedDateToParis zakończyło się obiadem w jednej z paryskich restauracji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Według statystyk LOT-u aplikacja na Instagramie miała 9000 użytkowników, a fanpage PLL LOT zyskał dzięki niej blisko 4000 nowych fanów.