#SpeedDateToParis – walentynkowa akcja PLL LOT i DDB Warszawa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#SpeedDateToParis – walentynkowa akcja PLL LOT i DDB Warszawa

8 lutego odbył się finał walentynkowej akcji #SpeedDateToParis zorganizowanej przez Polskie Linie Lotnicze LOT oraz obsługującą je agencję DDB Warszawa.

Inspiracją dla akcji #SpeedDateToParis był speed dating, czyli proces randkowy, podczas którego zebrani w jednym miejscu ludzie odbywają kilkanaście krótkich randek, aby poznać się nawzajem i wybrać osoby, z którymi chcieliby spotkać się ponownie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja #SpeedDateToParis rozpoczęła się konkursem na Instagramie. Uczestnicy mieli nagrać krótki, 15-sekundowy film, w którym opowiedzą, jak według nich powinna wyglądać randka w Paryżu. Wyłoniono 20 zwycięzców, którzy 8 lutego polecieli na swoją wymarzoną randkę do miasta zakochanych. #SpeedDateToParis zakończyło się obiadem w jednej z paryskich restauracji.

Według statystyk LOT-u aplikacja na Instagramie miała 9000 użytkowników, a fanpage PLL LOT zyskał dzięki niej blisko 4000 nowych fanów.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij