Communication Unlimited autorem kampanii Superbrands

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Communication Unlimited autorem kampanii Superbrands

Wystartowała kampania Superbrands, która promuje marki polecane przez Polaków i wyróżnione Godłem Superbrands i Business Superbrands 2020.

Autorem obecnej na nośnikach citylight, w kinach oraz internecie kampanii jest agencja CU Communication Unlimited, jednocześnie partner strategiczny Superbrands Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Kampania podkreśla lokalny aspekt projektu Superbrands, który, choć nazwę ma obcojęzyczną i zasięg międzynarodowy, to jako Superbrands Polska koncentruje się na polskim rynku i na deklaracjach polskich konsumentów. „Polskość” projektu oraz wyróżnionych marek podkreślamy w kampanii poprzez element graficzny – kontur Polski oraz w haśle – informuje Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Superbrands to organizacja, która od 25 lat na całym świecie, a od 15 w Polsce wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich rozwój.

Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Za jego realizację odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 000 respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 000 marek zgrupowanych w 100 kategoriach. Szczególne miejsce w wyłonieniu laureatów zajmuje Rada Marek. To gremium Ekspertów, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Rada Marek stanowi stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, a wyniki jej obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek i przyznanie tytułu Superbrands 2020.

Marki biznesowe, wyróżnione w XIV edycji Projektu tytułem Business Superbrands 2020, zostały wybrane przez Ekspertów Konfederacji Lewiatan (najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej). Ocenili oni jakość produktów lub usług / jakość relacji B2B / innowacyjność / działania CSR.

W tym roku statuetki oraz Albumy Superbrands odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych.

W gronie marek nagrodzonych w XIV edycji Superbrands Polska znalazły się: AMS, ANWIL, APART, AXA, BIOVITAL, BOSCH, CEKOL, CEWE, CISOWIANKA, COCCOLINO, CONTINENTAL, DEKORAL, DPD, DRUTEX, ERGO HESTIA, FIT&EASY, FORBES, GAZETA.PL, INNOGY, JAN NIEZBĘDNY, JEDYNKA, KOLASTYNA, LEGO, LUKSJA, LUX MED, M1, NATUREK, ONET, POLBRUK, PORCELANA ĆMIELÓW, SAATCHI & SAATCHI, THERMOMIX, TOŁPA, TORK, UNIQA, VELUX, WARTA, WIELKOPOLSKI, WIRTUALNA POLSKA.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij