The Digitals dla Festiwalu Pracy JOBICON online od Pracuj.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
The Digitals dla Festiwalu Pracy JOBICON online od Pracuj.pl

Agencja digital marketingu The Digitals z Grupy S/F odpowiada za komunikację wizualną tegorocznego Festiwalu Pracy Jobicon dla Pracuj.pl.

Agencja opracowała stylistykę komunikacji w social mediach, spot promujący wydarzenie i kampanię display’ową. Jest to kolejna już współpraca projektowa tych podmiotów na przestrzeni ostatnich lat. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tegoroczna edycja projektu odbywa się wyłącznie online. W ciągu 2 dni festiwalu organizatorzy zapewniają m.in. możliwość udziału w inspirujących wykładach gości specjalnych, do których należą: Marcin Prokop, Piotr Kędzierski, Bartek Czarkowski i Lekko Stronniczy. Na uczestników czekają konsultacje CV z ekspertami Pracuj.pl, symulacje rozmów rekrutacyjnych oraz profesjonalne webinary poszerzające kompetencje zawodowe.  W formule online można również umówić się na indywidualne lub grupowe spotkanie z przedstawicielami firm. Festiwal odbywa się w dniach 21-22 października 2020 r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij