LoveBrands Relations zmienia tryb pracy i zasady funkcjonowania biura

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LoveBrands Relations zmienia tryb pracy i zasady funkcjonowania biura

LoveBrands Relations, agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej, wychodzi naprzeciw czasom, zmienia tryb pracy i zmienia zasady funkcjonowania biura.

– To nic innego jak natychmiastowa reakcja zarówno na nowe wymagania Klientów jak i obostrzenia związane z pandemią. Cała nasza Grupa, czyli LoveBrands Relations, LoveBrands Events, LoveBrands Medical i agencja reklamowa Grandes Kochonos, błyskawicznie wprowadziła zasady bezpieczeństwa. Podjęliśmy decyzję o dodatkowym biurze tuż obok dotychczasowego. Łącznie ponad 400 metrów kwadratowych. Mamy oddzielne biuro na spotkania i oddzielne do codziennej pracy, żeby zminimalizować zewnętrzne kontakty oraz zadbać o bezpieczeństwo zespołu. Czas pandemii pokazał wyraźnie, że na dynamiczne zmiany trzeba reagować szybko. Między innymi dlatego zdecydowaliśmy się przemodelować charakter pracy i zaproponować pracownikom pracę w trybie mieszanym. Nowe biuro ma charakter co-workingowy, gdzie wstęp mają tylko pracownicy. Część osób pracuje z domu, część z biura. Prowadzimy dokładne harmonogramy pracy w biurze, co pozwala nam minimalizować ryzyko i zaplanować działania w trudnej sytuacji pandemicznej. Od marca drastycznie ograniczyła się ilość konferencji prasowych, za to klienci oczekują organizacji webinarów i wideokonferencji. Mamy na to odpowiedź! Tworzymy własne studio produkcyjne, gdzie będziemy zajmować się postprodukcją dźwięku, nagrywaniem podcastów i webinarów, filmów wideo, oraz realizacją sesji fotograficznych – mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nowe biuro idzie z duchem czasu także w kwestii stylu. Mamy wysokie loftowe ściany, czarne sufity, dębową podłogę, a na ścianie niebawem powstanie kolorowy mural. Ta część biura, w której pracuje zespół LoveBrands Relations jest w kolorystyce firmy, czyli czerwono-biało-pomarańczowo-żółtej. Dodaliśmy też elementy surowe, kontrastujące z żywymi, mocnymi kolorami. Powstała także strefa „cosy” – z wielkimi poduchami, kwiatami i kanapami, dla tych wszystkich, którzy lubią rozłożyć się wygodnie z laptopem i tak lepiej im się pracuje. To zespół kreatywnych ludzi, a ich nie powinno się ograniczać biurkiem, jeśli wolą pracować w miękkim fotelu… W całym nowym biurze jest ponad 30 miejsc pracy, z założeniem, że pracujemy w trybie mieszanym – powiedział Kamil Pasterkowski, head of board office.

Firma nie zlikwidowała dotychczasowego biura, ale przemodelowała je. W dawnej siedzibie LoveBrands powstały sale konferencyjne oraz biuro zarządu LoveBrands Relations oraz Grandes Kochonos.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij