TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

LoveBrands Relations zmienia tryb pracy i zasady funkcjonowania biura

LoveBrands Relations, agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej, wychodzi naprzeciw czasom, zmienia tryb pracy i zmienia zasady funkcjonowania biura.
O autorze
1 min czytania 2020-10-22

– To nic innego jak natychmiastowa reakcja zarówno na nowe wymagania Klientów jak i obostrzenia związane z pandemią. Cała nasza Grupa, czyli LoveBrands Relations, LoveBrands Events, LoveBrands Medical i agencja reklamowa Grandes Kochonos, błyskawicznie wprowadziła zasady bezpieczeństwa. Podjęliśmy decyzję o dodatkowym biurze tuż obok dotychczasowego. Łącznie ponad 400 metrów kwadratowych. Mamy oddzielne biuro na spotkania i oddzielne do codziennej pracy, żeby zminimalizować zewnętrzne kontakty oraz zadbać o bezpieczeństwo zespołu. Czas pandemii pokazał wyraźnie, że na dynamiczne zmiany trzeba reagować szybko. Między innymi dlatego zdecydowaliśmy się przemodelować charakter pracy i zaproponować pracownikom pracę w trybie mieszanym. Nowe biuro ma charakter co-workingowy, gdzie wstęp mają tylko pracownicy. Część osób pracuje z domu, część z biura. Prowadzimy dokładne harmonogramy pracy w biurze, co pozwala nam minimalizować ryzyko i zaplanować działania w trudnej sytuacji pandemicznej. Od marca drastycznie ograniczyła się ilość konferencji prasowych, za to klienci oczekują organizacji webinarów i wideokonferencji. Mamy na to odpowiedź! Tworzymy własne studio produkcyjne, gdzie będziemy zajmować się postprodukcją dźwięku, nagrywaniem podcastów i webinarów, filmów wideo, oraz realizacją sesji fotograficznych – mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu.

– Nowe biuro idzie z duchem czasu także w kwestii stylu. Mamy wysokie loftowe ściany, czarne sufity, dębową podłogę, a na ścianie niebawem powstanie kolorowy mural. Ta część biura, w której pracuje zespół LoveBrands Relations jest w kolorystyce firmy, czyli czerwono-biało-pomarańczowo-żółtej. Dodaliśmy też elementy surowe, kontrastujące z żywymi, mocnymi kolorami. Powstała także strefa „cosy” – z wielkimi poduchami, kwiatami i kanapami, dla tych wszystkich, którzy lubią rozłożyć się wygodnie z laptopem i tak lepiej im się pracuje. To zespół kreatywnych ludzi, a ich nie powinno się ograniczać biurkiem, jeśli wolą pracować w miękkim fotelu… W całym nowym biurze jest ponad 30 miejsc pracy, z założeniem, że pracujemy w trybie mieszanym – powiedział Kamil Pasterkowski, head of board office.

Firma nie zlikwidowała dotychczasowego biura, ale przemodelowała je. W dawnej siedzibie LoveBrands powstały sale konferencyjne oraz biuro zarządu LoveBrands Relations oraz Grandes Kochonos.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj