Kliki z europejskich miast

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kliki z europejskich miast

Internauci z Warszawy, Kijowa i Budapesztu wygenerowali najwięcej kliknięć zakończonych zakupem. Najwyższy współczynnik klikalności odnotowano z kolei w Londynie i Madrycie – wynika z analizy kampanii reklamowych realizowanych przez RTB House w europejskich miastach.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zweryfikowano dane z 22 europejskich miast, mieszkańcom których firma RTB House wyemitowała w styczniu 2014 roku reklamy banerowe. Wszystkie z wykorzystaniem RTB (Real-Time Bidding) – technologii umożliwiającej kupno i sprzedaż pojedynczych odsłon w czasie rzeczywistym.

Jak pokazują analizy, Warszawa, Kijów i Budapeszt to miasta, w których odnotowano najwięcej kliknięć w reklamy emitowane przez RTB House. Ich liczba wyniosła kolejno 30 proc., 22 proc. oraz 10 proc. z całości. To również kliknięcia mieszkańców tych miast najczęściej kończyły się zakupem. W efekcie zrealizowanych przez RTB House kampanii, mieszkańcy Warszawy dokonali niemal 28 proc., Kijowa 18 proc., a Budapesztu ponad 14 proc. ze wszystkich transakcji zakupowych.

Z danych wynika także, że najwyższy współczynnik klikalności (CTR), czyli stosunek między liczbą kliknięć, a wyświetleniami reklamy zaobserwowano w Londynie i Madrycie (po 0,4 proc.).

Dane pochodzą z narzędzia do retargetingu personalizowanego RTB House. Analizą objęto następujące miasta: Amsterdam, Berlin, Bruksela, Bukareszt, Budapeszt, Dublin, Helsinki, Kijów, Kopenhaga, Lizbona, Londyn, Lwów, Madryt, Moskwa, Oslo, Paryż, Praga, Rzym, Sztokholm, Wiedeń, Warszawa i Zagrzeb. Próba wyniosła 50 mln reklam banerowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij