Clear Channel Poland wspiera kampanię na rzecz walki z rakiem piersi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Clear Channel Poland wspiera kampanię  na rzecz walki z rakiem piersi

Clear Channel Poland wspiera akcję edukacyjną, która ma na celu walkę z rakiem piersi. W Warszawie na city digitalach pojawiła się kampania „Różowa Wstążka Estée Lauder Companies".

Październik od wielu lat jest uznawany za miesiąc świadomości raka piersi. W akcje społeczne, mające wesprzeć walkę z tym najczęściej występującym nowotworem wśród kobiet na świecie, włącza się także Clear Channel Poland.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez dwa tygodnie na City Digitalach w Warszawie wyświetlana jest kampania „Różowa Wstążka Estée Lauder Companies". Dochód ze sprzedaży limitowanej linii produktów oznaczonych Różową Wstążką zasili fundusz na rzecz badań nad rakiem piersi prowadzonych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Wśród polskich ambasadorów znaleźli się m.in. Magda Boczarska, Olivier Janiak oraz Sandra Kubicka.

– Od lat włączamy się w różne akcje społeczne, a ta jest wyjątkowo ważna. Mamy nadzieję, że kampania emitowana na naszych City Digitalach, dotrze do szerokiego grona odbiorców i przyczyni się do tego, że więcej kobiet będzie wykonywało regularne badania profilaktyczne – powiedział Michał Kaliński, dyrektor sprzedaży Clear Channel Poland.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij