Kampania „Cenię sobie” jest kontynuacją koncepcji kreatywnej z poprzedniego roku, w której widzowie mogą poznać główne korzyści wynikające z używania Ceneo.pl.
– Naszym celem jest pokazanie, że dzięki funkcjom Ceneo.pl można łatwo zrobić świadome zakupy online: wygodnie, bezpiecznie, szybko i w najkorzystniejszej cenie – komentuje Dariusz Grabowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Ceneo.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spot jest nakręcony w formie energicznego klipu, gdzie młodzi bohaterowie w prosty sposób dokonują przemyślanych zakupów za pośrednictwem serwisu. Dodatkowo, w rytm muzyki, pojawiają się hity produktowe w kategoriach: RTV / AGD, kosmetyki, zwierzęta, rozrywka. Przewidziane formaty zakładają 30 i 6 sekund. Co ciekawe, krótsze filmy są w pełni poświęcone konkretnym produktom partnerów Ceneo.pl. Za kreację spotów odpowiada agencja Upside.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem Youtube, Facebook, Instagram oraz VOD (cda, onet i TVP). Działania reklamowe będą wspierane promocją display w Ceneo.pl oraz serwisach satelitarnych, które będą kierować na dedykowany landing page. W tych kanałach zasięgi są estymowane na poziomie 30 mln odsłon. Budżet kampanii Ceneo.pl zakłada blisko 10 mln zł.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024