Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Tuzek dyrektorem marketingu w Invest Komfort

Anna Tuzek z początkiem października 2020 roku objęła stanowisko dyrektora marketingu w spółce Invest Komfort, gdzie odpowiada za komunikację marketingową zarówno inwestora, jak i poszczególnych projektów.
O autorze
1 min czytania 2020-10-26

Anna Tuzek doświadczenie zawodowe zdobywała w polskich i międzynarodowych agencjach reklamowych, gdzie prowadziła złożone projekty marketingowe , od strategii po realizacje. Poznała również dobrze obszar e-commerce oraz digital, co pozwala jej skutecznie wdrażać rozwiązania sprzedażowe w internecie.

Od ponad dwunastu lat związana jest z branżą deweloperską, w tym od pięciu lat z nieruchomościami z segmentu premium. Zajmowała stanowisko head of marketing w BBI Development SA, pracując m.in. dla projektu Złota 44, a do jej obowiązków należało opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji marketingowej dla Złotej 44.

Specjalizuje się również we wdrażaniu niestandardowych rozwiązań prosprzedażowych w obszarze marketingu nieruchomości premium, czego dowodem jest zdobyty przez Złotą 44 tytuł „Najlepiej sprzedającej się nieruchomości sektora premium w latach 2016 i 2017” wg badań przeprowadzonych przez firmę REAS Residential Advisors”.

Ponadto w ramach struktury BBI Development SA Anna Tuzek była zaangażowana w działania marketingowe dla Centrum Praskie Koneser, Centrum Marszałkowska i Rezydencje Warmińskie Pluski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj