Anna Tuzek doświadczenie zawodowe zdobywała w polskich i międzynarodowych agencjach reklamowych, gdzie prowadziła złożone projekty marketingowe , od strategii po realizacje. Poznała również dobrze obszar e-commerce oraz digital, co pozwala jej skutecznie wdrażać rozwiązania sprzedażowe w internecie.
Od ponad dwunastu lat związana jest z branżą deweloperską, w tym od pięciu lat z nieruchomościami z segmentu premium. Zajmowała stanowisko head of marketing w BBI Development SA, pracując m.in. dla projektu Złota 44, a do jej obowiązków należało opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji marketingowej dla Złotej 44.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Specjalizuje się również we wdrażaniu niestandardowych rozwiązań prosprzedażowych w obszarze marketingu nieruchomości premium, czego dowodem jest zdobyty przez Złotą 44 tytuł „Najlepiej sprzedającej się nieruchomości sektora premium w latach 2016 i 2017” wg badań przeprowadzonych przez firmę REAS Residential Advisors”.
Ponadto w ramach struktury BBI Development SA Anna Tuzek była zaangażowana w działania marketingowe dla Centrum Praskie Koneser, Centrum Marszałkowska i Rezydencje Warmińskie Pluski.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024