Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Emilia Pluskota dołączyła do agencji All Hands

Agencja marketingowa All Hands, skupiona wokół idei zrównoważonego rozwoju wzmocniła swój zespół projektowy. Emilia Pluskota dołączyła do firmy w roli account executive.
O autorze
1 min czytania 2020-10-27

Pluskota, która rozpoczęła pracę od października, przez ostatni rok związana była z Minority Rights Group International, gdzie była producentką oraz kierowniczką produkcji. Jest współautorką filmu dokumentalnego „Stolen Fish”, w którym porusza temat eksploatacji zachodniego wybrzeża Afryki. Prowadziła również badania antropologiczne w Afryce Zachodniej i krajach arabskich, jest autorką wielu publikacji prasowych dotyczących etycznej turystyki oraz migracji z Afryki na Zachód. Jako dziennikarka współpracowała z magazynem kulturalnym „Hiro”, magazynem „Vege” oraz prowadziła autorską audycję radiową w radiu „Radio Polska Live!” (obecnie „Radio Płock”).

Emilia Pluskota ukończyła kurs „Critical Thinking – Information Hygiene” dotyczący ochrony przed dezinformacją i manipulacją w mediach organizowany przez organizację „Logos” oraz posiada wydany przez Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej certyfikat z zakresu globalnej edukacji. Przez dwa lata prowadziła antydyskryminacyjne warsztaty w dwujęzycznym przedszkolu oraz wykłady w Liceum Jacka Kuronia o skutkach kolonizacji w Afryce Zachodniej.

W All Hands dołączyła do zespołu projektowego i będzie odpowiedzialna za obsługę klientów z branży edukacji oraz będzie wspierać pozostały zespół w procesie tworzenia ofert.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj