TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jeszcze „Więcej” w Kauflandzie – sieć rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej

Właśnie wystartowała kolejna odsłona kampanii Kaufland „Więcej”, w której sieć zapowiada ofertową ofensywę – jeszcze więcej inspiracji, promocji i jeszcze większy wybór produktów. Elementem kampanii jest specjalny, utrzymany w rapowej konwencji spot reklamowy.
O autorze
1 min czytania 2020-10-29

Nowa kampania sieci Kaufland wystartowała przed dwoma tygodniami i skupia się na trzech korzyściach dla klientów: świeżości i wyborze produktów oraz oszczędnościach. O tym ostatnim można przekonać się, m.in. korzystając z karty PAYBACK i akcji promocyjnej „Jeszcze więcej punktów PAYBACK w Kaufland”. Teraz kampania „Więcej” wkracza w kolejną fazę.

Na stronie internetowej oraz w kanałach social media można znaleźć specjalny spot utrzymany w rapowej konwencji. Bohaterem zrealizowanego z przymrużeniem oka klipu jest głodny kolejnych zakupów, promocji i inspiracji raper, który wszystko, czego potrzebuje, odnajduje w jednym ze sklepów Kaufland. Efektownej realizacji towarzyszy wpadająca w ucho muzyka, z której dowiadujemy się o tym, że na klientów Kaufland czeka jeszcze „więcej” produktów świeżych, bio i regionalnych, jak również atrakcyjnych promocji. Klip promocyjny został zrealizowany w rzeczywistej przestrzeni – scenerią dla spotu były wnętrza sklepu Kaufland w Piasecznie. Spot można obejrzeć m.in. na fanpage’u Kaufland.

– W Kauflandzie oferujemy klientom wartość dodaną, ponieważ każdego dnia wymagamy od siebie „Więcej”. Stawiając sobie wysoką poprzeczkę, jesteśmy w stanie zapewnić konsumentom wszystko, czego potrzebują – duży wybór produktów, wysoką jakość, korzystną cenę, profesjonalna obsługę, a co za tym idzie – pozytywne doświadczenie zakupowe – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej.

Za koncepcję i realizację kampanii „Więcej” odpowiada agencja Schulz brand friendly.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj