Marketing sensoryczny, czyli dlaczego ważny jest „crunch” – infografika

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing sensoryczny, czyli dlaczego ważny jest „crunch” – infografika

O sposobach postrzegania produktów spożywczych decydują wszystkie nasze zmysły. Wyobraźmy sobie, co by było, gdyby paczka czipsów nie szeleściła, a przy otwieraniu ulubionego napoju zabrakło dobrze znanego kliknięcia?

Infografika przygotowana przez Nextday Creative Agency pokazuje, jakie dźwięki żywności są dla nas szczególnie ważne. Jednak opinia o danym produkcie budowana jest nie tylko w oparciu o dźwięk – udział w tym procesie mają również pozostałe ludzkie zmysły.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak wykorzystują to właściciele czołowych restauracji multisensorycznych na całym świecie?

Co sprawia, że sensorycznością zajmują się najtęższe umysły Uniwersytetu Oksfordzkiego? Dlaczego producenci wafelków w USA wydają ogromne pieniądze na to, by ich wafelki chrupały?

Odpowiedź jest prosta – bez „cruncha” ich produkt całkowicie znikłby z rynku.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij