Infografika przygotowana przez Nextday Creative Agency pokazuje, jakie dźwięki żywności są dla nas szczególnie ważne. Jednak opinia o danym produkcie budowana jest nie tylko w oparciu o dźwięk – udział w tym procesie mają również pozostałe ludzkie zmysły.
Jak wykorzystują to właściciele czołowych restauracji multisensorycznych na całym świecie?
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Co sprawia, że sensorycznością zajmują się najtęższe umysły Uniwersytetu Oksfordzkiego? Dlaczego producenci wafelków w USA wydają ogromne pieniądze na to, by ich wafelki chrupały?
Odpowiedź jest prosta – bez „cruncha” ich produkt całkowicie znikłby z rynku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing