TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jak producenci działają w trzeciej fazie pandemii?

Poniżej przedstawiamy stanowisko Klubu Producentów Reklamowych dotyczące produkcji w trzeciej fazie pandemii.
O autorze
1 min czytania 2020-10-29

W okresie letnim i jesiennym producenci zrzeszeni w Klubie Producentów Reklamowych zrealizowali w sposób bezpieczny i w zgodzie z wytycznymi branżowymi dziesiątki produkcji reklamowych. W obliczu wprowadzonych w dniu 23 października nowych zarządzeń administracyjnych, gdy najważniejsze jest zdrowie ludzi, prace na planach filmowych są z najwyższą starannością kontynuowane.

Produkcje reklamowe toczą się zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi praktycznie bez przerwy przez cały 2020 rok. Już w maju branża producentów reklamowych opracowała rekomendacje dot. pracy produkcyjnej w reżimie sanitarnym, co pozwoliło na utrzymanie ciągłości jej działania i zebranie bogatego doświadczenia organizacji produkcji w pandemicznej rzeczywistości.

Dzisiaj plany zdjęciowe realizowane przez producentów KPR są elastyczne, przemyślane i uwzględniają ryzyka związane z pracą w pandemii. Producenci KPR wiedzą, jak zrealizować plan zdjęciowy i całą produkcję reklamową, tak, aby odpowiadała na potrzeby klienta, zapewniała właściwy efekt kreatywny i była jak najbezpieczniejsza dla ludzi, którzy przy niej pracują.

Wyzwaniem dla producentów nie jest teraz przeprowadzenie produkcji w sposób maksymalnie bezpieczny. Jest nim utrzymanie ciągłości działania branży poprzez zapewnienie udziału w projektach zdrowych twórców i realizatorów oraz bliska współpraca ze zlecającymi w kwestii możliwości i ograniczeń dotyczących planowania pracy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niezmiennie rekomendujemy utrzymywanie stałej komunikacji z producentami i poleganie na ich ekspertyzie nie tylko w zakresie bezpiecznej pracy na planie, ale przede wszystkim w obszarze możliwości, jakie daje nowoczesne i elastyczne podejście do całego procesu produkcyjnego.

Jednocześnie zachęcamy do śledzenia zmian w wytycznych do pracy na planie. Zbiór tych rekomendacji jest stale aktualizowany i dostosowywany do sytuacji. Najnowsza aktualizacja pochodzi z dnia 27.10.2020.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się