Leo Burnett Warszawa wygrał przetarg na obsługę FREE NOW

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leo Burnett Warszawa wygrał przetarg na obsługę FREE NOW

Agencja wygrała przetarg na realizację kampanii brandingowej FREE NOW w Polsce. Zakres obsługi obejmuje przygotowanie strategii komunikacji oraz projektów kreatywnych do kampanii OOH, digital oraz w social mediach. Planowane jest rozpoczęcie działań jeszcze w tym roku.

Nowy klient agencji Leo Burnett, to lider wśród platform do zamawiania przejazdów w mieście, dostępny w ponad 150 miastach w Europie, będący pierwszą na świecie aplikacją taxi (wcześniej pod nazwą mytaxi). Obecnie FREE NOW rozwija się jako multiplatforma mobilności miejskiej, która pozwala zamówić nie tylko przejazdy taksówką, ale również wynająć elektryczne hulajnogi, a także inne środki transportu: m.in. auta i skutery na minuty (obecnie w Niemczech).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Wygranie przetargu na obsługę najbardziej innowacyjnej marki w swojej branży, jest dowodem na to, że rozwój kompetencji w obszarze strategiczno-analitycznym i digital, przynosi konkretne efekty biznesowe. Sukces całego zespołu cieszy nas i utwierdza w przekonaniu, że obraliśmy dobry kierunek intensyfikacji naszych działań – Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij