Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Cleo dyrektorką artystyczną w Media Expert

Cleo objęła funkcję dyrektorki artystycznej w Media Expert. Popularna piosenkarka, oprócz osobistego udziału w reklamach, odpowiadać będzie za ich warstwę kreatywną. Współpraca, trzymana dotychczas w tajemnicy, rozpoczęła się na początku października.
O autorze
1 min czytania 2020-10-30

Nowej dyrektorki artystycznej Media Expert nie trzeba specjalnie przedstawiać. Cleo od wielu już lat należy do ścisłej czołówki polskiej estrady. Świetną muzykę, ale też barwne stroje, które osobiście projektuje i zachwycające spektakle artystyczne doceniają tłumy słuchaczy i wiernych fanów. To właśnie umiejętność tworzenia prawdziwego show zdecydowała, że rola Cleo nie ograniczy się wyłącznie do udziału w spotach reklamowych Media Expert. Piosenkarka będzie odpowiadała również za ich kreację oraz warstwę artystyczną, zarówno w aspekcie muzycznym, jak i wizualnym.

– Cieszymy się bardzo, że Cleo dołącza do naszego zespołu. To znakomita artystka, wulkan energii, ale i bardzo kreatywny i inspirujący człowiek. Wspólnie uznaliśmy, że te cechy warto szerzej wykorzystać. Udzielając więcej swobody artystycznej, odchodzimy nieco od dotychczas stosowanej formuły współpracy z gwiazdami. Wierzymy jednak, że efekty tej kooperacji będą pozytywnym zaskoczeniem i przyniosą fantastyczne korzyści obu stronom – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Pierwsze efekty współpracy z Cleo sieć zaprezentuje już 2 listopada, kiedy to wystartuje nowa kampania reklamowa obejmująca spoty radiowe i telewizyjne. Warto również śledzić profil Media Expert na Facebook’u oraz kanał YT, gdzie już w nadchodzących tygodniach na fanów Cleo oraz łowców technologicznych okazji czekać będzie sporo niespodzianek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj