TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bolt Rentals testuje nową funkcję – „mówiące” e-hulajnogi

Bolt Rentals rozpoczął testy „mówiących” e-hulajnóg. Informacje podawane przez urządzenia dotyczą kwestii bezpieczeństwa i mają zapobiegać konieczności sprawdzania statusu na urządzeniu mobilnym. Pierwsze testy nowej funkcji trwają w Tallinie.
O autorze
1 min czytania 2020-10-30

Nowa funkcja dostępna na platformie miejskiej mobilności Bolt podaje kluczowe informacje na temat statusu elektrycznych hulajnóg. Komunikaty głosowe są chwilowo w języku angielskim. Dzięki nim użytkownik dowie się o rozpoczęciu i zakończeniu przejazdu (także w przypadku automatycznego zakończenia), o niskim poziomie naładowania akumulatora, zakończeniu przejazdu w związku z rozładowaniem akumulatora, czy wjeździe w obszar ograniczonej prędkości.

Testowane rozwiązanie to pierwszy krok w zupełnie nowym obszarze dbania o bezpieczeństwo osób korzystających z e-hulajnóg i pozostałych uczestników ruchu drogowego.

– Nasz zespół inżynierów w Estonii nieustannie pracuje i testuje udoskonalenia w naszym własnym modelu elektrycznej hulajnogi. Naszym celem jest wprowadzanie nowych funkcji w zakresie bezpieczeństwa i jednoczesne pozostanie platformą, która oferuje najlepsze ceny. Bezpieczeństwo i intuicyjne rozwiązania zawsze były dla nas kluczowymi obszarami innowacji – mówi Valerii Romanov, country manager Bolt Rentals w Polsce.

W obliczu pandemii popularność UTO wzrosła, środki transportu tego typu zyskały dzięki możliwości zachowania dystansu społecznego. W przyszłości mogą one przypominać o dezynfekcji rąk po przejeździe, utrudnieniach na drodze czy zmianie warunków pogodowych, wszystkich czynnikach, które mają wpływ na komfort i bezpieczeństwo jazdy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W Bolt naszą misją jest jakościowa zmiana miejskiej mobilności. Tylko poprzez innowacje technologiczne i edukację będziemy je w stanie osiągnąć. Nowa funkcja to dowód na to, że poważnie traktujemy nasze zobowiązanie wobec użytkowników – dodaje Valerii Romanov.

Słuchaj podcastu NowyMarketing