DDB Warszawa z nowa kampanią „Body Speaks” dla Huawei

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
DDB Warszawa z nowa kampanią „Body Speaks” dla Huawei

Agencja DDB Warszawa stworzyła kolejną kampanię dla marki Huawei. Tym razem tematem jest nowy smartwatch Huawei GT2 Pro.

Reklama skupia się na ciele, które komunikuje się z nami w swoim własnym, często niezrozumiałym dla nas, języku. Huawei Watch GT2 Pro rozumie ten język.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania powstała na potrzeby rynków Europy, ale pojawi się też w krajach trzech innych kontynentów. Powstała przy współpracy z Papaya Films, Rio de Post i Głośno, w reżyserii Bartosza Dombrowskiego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij