13 międzynarodowych fotografów wzięło udział w przygotowaniu Kalendarza Lavazzy na 2021 rok

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
13 międzynarodowych fotografów wzięło udział  w przygotowaniu Kalendarza Lavazzy na 2021 rok

Christy Lee Rogers, Denis Rouvre, Carolyn Drake, Steve McCurry, Charlie Davoli, Ami Vitale, Martha Cooper, David LaChapelle, Martin Schoeller, Joey L., Eugenio Recuenco, Simone Bramante oraz Toilet Paper to 13 mistrzów fotografii, którzy wzięli udział w przygotowaniu Kalendarza Lavazzy na 2021 rok.

Potwierdzając swoje głębokie przywiązanie do fotografii artystycznej, Lavazza przeszła kolejną ewolucję w historii kalendarza, którego początki sięgają 1993 roku, by stymulować krytyczną interpretację dzisiejszego świata, wykorzystując sztukę by angażować i inspirować. Po sześciu latach koncentrowania się na zrównoważonym rozwoju środowiska naturalnego, Lavazza zdecydowała się postawić człowieka w centrum projektu i skupić się na kluczowym problemie, który uwypukliła pandemia: zrównoważonym rozwoju społeczeństw.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Dla Lavazzy, New Humanity to nie tylko nowy kierunek narracji, ale też artystyczna awangarda. Koncepcja kalendarza Lavazza 2021 jest bardzo bliska założeniom kampanii, ponieważ została opracowana i podjęta w bardzo szczególnym momencie, również z perspektywy emocjonalnej: w czasie marcowego lockdownu. Chcieliśmy, aby wokół nas byli ludzie ze świata Lavazzy i nie tylko i razem pracowaliśmy nad inspiracjami, sugestiami, tematami i pomysłami, które mogą przekazać sens nowego społeczeństwa – mówi Francesca Lavazza, członek zarządu Grupy Lavazza.

The New Humanity jest też konceptem, który stoi za Kalendarzem: soczewką, przez którą można spojrzeć w przyszłość i potężnym przesłaniem inspirującym projekty, które ostatnio opracowała firma. Począwszy od kampanii reklamowej „Good Morning Humanity”, w której Lavazza apeluje o rozbudzenie wrażliwości, aż po Beyond Walls – projekt artystyczny Saypiego, niedawno zaprezentowany w parku Porta Palatina w Turynie, w którym dwie dłonie kierują się ku sobie i łączą w sposób, który pokazuje zaufanie i wzajemną pomoc, zachęcając nas do wspólnego wysiłku, aby poczuć się częścią jednego ekosystemu.

Fotografowie zostali proszeni o przełożenie swojej wizji nowej ludzkości na zdjęcia. W rezultacie powstało 13 sugestywnych obrazów zaprezentowanych na 13 stronach kalendarza, każdy dodatkowo opatrzony słowem przesłania promowanego przez Lavazzę: To jest „dzień dobry" dla naszej nowoodkrytej ludzkości. Przeżyjmy to razem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij