TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Joanna Garbaczewska dyrektorem rozwoju oferty internetowej w Doradztwie Mediowym

Doradztwo Mediowe z Grupy Radiowej Agory wzmacnia swoje reklamowe kompetencje online i portfolio usług internetowych, m.in. w obszarze cyfrowego audio. Dyrektorem poszerzonego zespołu spółki odpowiedzialnego za rozwój oferty reklamowej w sieci w październiku 2020 r. została Joanna Garbaczewska.
O autorze
0 min czytania 2020-11-03

Joanna Garbaczewska pracę w Agorze rozpoczęła we wrześniu 1993 roku jako handlowiec w warszawskim oddziale „Gazety Wyborczej”. Od stycznia 2003 r. pełniła rolę menadżera do spraw promocji i rozwoju oferty ogłoszeniowej. We wrześniu 2009 r. objęła stanowisko dyrektora sprzedaży prasy bezpłatnej w Agorze, a od 2013 pełniła rolę wydawcy „Metrocafe.pl” – tytułu prasowego i serwisu internetowego oraz zastępcy dyrektor wydawniczej pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory. W 2015 r. zarządzała działem sprzedaży Czasopism Agory, odpowiadając za przychody prasowe i Internetowe. W Doradztwie Mediowym pracuje od września 2018 r. Zanim objęła stanowisko dyrektora rozwoju oferty internetowej, odpowiadała za przygotowywanie i koordynację strategii wielomediowych dla klientów Doradztwa Mediowego.