Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła najnowsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder

Najważniejsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder promuje Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie. Jest to największa kampania w historii Fundacji, która w bardzo skomplikowanych i trudnych czasach ma mobilizować, integrować, edukować i dawać poczucie wspólnoty.
O autorze
1 min czytania 2020-11-04

Kampania będzie trwała kilkanaście tygodni, a podstawowymi materiałami promującymi zbiórkę na Trzynastkę będzie seria 13 spotów wideo (po kilkadziesiąt sekund) o 13 zagadnieniach, jak np. dom, miłość, strach, czy przyjaźń. Spoty opierają się na idei serialu i będą ukazywać się w równych odstępach. Za ideę wiodącą kampanii odpowiada Karolina Kowalska z agencji keyPR, pomysł rozwinęła Kinga Dobrzyńska – reżyser, a całość koordynują Marcin Milczarski – dyrektor marketingu i fundraisingu Fundacji Sue Ryder oraz Filip Suprowicz – dyrektor wykonawczy Fundacji Sue Ryder. Reżyserii spotów podjęła się Kinga Dobrzyńska, a montażu Agata Modzelewska. W spotach występują przedstawiciele filmu, estrady, sportowcy i literaci – m.in. Maciej Orłoś, Beata Tadla, Tomasz Organek i uczestnicy Powstania Warszawskiego, ale też zwykli ludzie.

Poza spotem powstał również szereg materiałów graficznych – przeformatowań key visuala w postaci materiałów POS, plakatów i ulotek. Promocja akcji odbywać się będzie przez media społecznościowe w kanałach własnych Fundacji oraz za sprawą opiniotwórczych osób zaangażowanych w projekt. Całość dopełnią ogólnopolskie działania PR. Zbiórka jest prowadzona w jednym z największych serwisów crowdfundingowych w Polsce, pod adresem zrzutka.pl/13.

Kampania fundraisingowa ma na celu zebranie niezbędnych funduszy na przebudowę, remont i wyposażenie miejsca z którego będzie mógł skorzystać każdy, kto tam trafi. Ze względu na zakres niezbędnych prac przewidywana kwota do zebrania to 780 tys. zł.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj