"Efektywność kampanii rekomendacji“ - badanie TNS Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść

TNS Polska zrealizował w lipcu br. badanie "Efektywność kampanii rekomendacji” na przykładzie kampanii prowadzonej dla Bulionetki Domowej Knorr, która zaangażowała 2500 Ambasadorek, zrekrutowanych przez Ambasadę Trendów.

Badanie TNS potwierdziło bardzo wysoki poziom zaangażowania Liderek Opinii w kampanii przejawiający się m.in.: wysokim poziomem wiedzy na temat promowanych produktów, aktywnością w ramach podejmowanych działań, ogólnym entuzjazmem w stosunku do całej kampanii. Wyniki potwierdzają skuteczność działań i świadczą o „jakościowej wyjątkowości” Liderów Opinii zarejestrowanych w Ambasadzie Trendów K2.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyniki badania potwierdzają również założenie, że promocja produktu odbywająca się drogą rekomendacji jest bardziej wiarygodna i zachęca do sięgnięcia po produkt. Odpowiednie przygotowanie materiałów do kampanii przez zespół Ambasady Trendów zwiększyło poziom rozpoznawalności produktu, wiarygodność przekazywanych treści, a co najważniejsze motywację do wypróbowania produktu i dalszego korzystania z niego.

Badanie "Efektywność kampanii rekomendacji“ zrealizowano na reprezentatywnej próbie 1904 Liderek Opinii w wieku 25 lat i starszych oraz wśród 460 osób biorących udział w kampanii za pośrednictwem przez Liderów Opinii. Badanie zostało przeprowadzone przy wykorzystaniu techniki internetowej ankiety do samodzielnego wypełnienia. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij