TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OS3 wprowadza na rynek nową markę e-papierosów Lime

OS3 zajęła się kompleksowym wprowadzeniem na rynek marki z segmentu e-papierosów Lime. W ramach launchu agencja wykreowała nową markę, tworząc dla niej długofalową strategię komunikacji, identyfikację wizualną, serwis oraz sklep internetowy.
O autorze
1 min czytania 2014-02-21

Całość działań zostanie wzmocniona kampanią display oraz kreacjami BTL. Projekt realizowany jest w ramach wygranego przetargu.

Działania OS3 objęły realizację strategii opartej na stworzeniu brand essence, nazwy, claimu i logotypu marki. Koncept został oparty na przejrzystym wizerunku, odwołującym się do najnowszych trendów. Kolejnym krokiem było zbudowanie strony produktowej www.myLime.pl, całkowicie poświęconej szerokiej ofercie produktowej producenta. Zawiera ona informacje praktyczne o produkcie i o punktach sprzedaży na terenie kraju, jednocześnie stanowiąc źródło danych kontaktowych dla franczyzobiorców.

Agencja odpowiada również za kompleksową realizację e-sklepu dostępnego pod adresem www.mylime.pl/e-sklep. Prace nad projektem objęły przygotowanie architektury informacji, strategię działań oraz mechanizmy zakupowe. Sklep został zintegrowany ze stroną internetową poprzez systemem zamówień ERP klienta oraz z platformą programu lojalnościowego, pozwalającego na zbieranie punktów zarówno za zakupy online, jak i w tradycyjnej dystrybucji produktów. Zebrane punkty będzie można wykorzystywać w obrębie sklepu internetowego, obniżając wartość zamówienia. Platforma zakupowa posiada standardowe funkcjonalności: logowanie, wybór produktów i terminu dostawy, realizację zakupu, korzystanie z promocji i przeglądanie historii zakupionych produktów.

OS3 przygotowała dla produktów marki Lime opakowania dla każdej z typów i smaków pozycji z oferty (e-papierosy, e-papierosy low end, liquidy, e-papierosy jednorazowe). W porównaniu do konkurencyjnych produktów ich stylistyka charakteryzuje się minimalizmem i jasną kompozycją.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto projekt został wsparty działaniami WoMM, za które odpowiada agencja Faster and Better (OS3 Group).

Lime oferuje różnorodność produktów z czterech stron świata, tym samym dając szeroką możliwość wyboru. W swojej ofercie posiada 28 smaków liquidów, e-papierosy w 6 wariantach kolorystycznych oraz kompletne zestawy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się