Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

OS3 wprowadza na rynek nową markę e-papierosów Lime

OS3 zajęła się kompleksowym wprowadzeniem na rynek marki z segmentu e-papierosów Lime. W ramach launchu agencja wykreowała nową markę, tworząc dla niej długofalową strategię komunikacji, identyfikację wizualną, serwis oraz sklep internetowy.
O autorze
1 min czytania 2014-02-21

Całość działań zostanie wzmocniona kampanią display oraz kreacjami BTL. Projekt realizowany jest w ramach wygranego przetargu.

Działania OS3 objęły realizację strategii opartej na stworzeniu brand essence, nazwy, claimu i logotypu marki. Koncept został oparty na przejrzystym wizerunku, odwołującym się do najnowszych trendów. Kolejnym krokiem było zbudowanie strony produktowej www.myLime.pl, całkowicie poświęconej szerokiej ofercie produktowej producenta. Zawiera ona informacje praktyczne o produkcie i o punktach sprzedaży na terenie kraju, jednocześnie stanowiąc źródło danych kontaktowych dla franczyzobiorców.

Agencja odpowiada również za kompleksową realizację e-sklepu dostępnego pod adresem www.mylime.pl/e-sklep. Prace nad projektem objęły przygotowanie architektury informacji, strategię działań oraz mechanizmy zakupowe. Sklep został zintegrowany ze stroną internetową poprzez systemem zamówień ERP klienta oraz z platformą programu lojalnościowego, pozwalającego na zbieranie punktów zarówno za zakupy online, jak i w tradycyjnej dystrybucji produktów. Zebrane punkty będzie można wykorzystywać w obrębie sklepu internetowego, obniżając wartość zamówienia. Platforma zakupowa posiada standardowe funkcjonalności: logowanie, wybór produktów i terminu dostawy, realizację zakupu, korzystanie z promocji i przeglądanie historii zakupionych produktów.

OS3 przygotowała dla produktów marki Lime opakowania dla każdej z typów i smaków pozycji z oferty (e-papierosy, e-papierosy low end, liquidy, e-papierosy jednorazowe). W porównaniu do konkurencyjnych produktów ich stylistyka charakteryzuje się minimalizmem i jasną kompozycją.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto projekt został wsparty działaniami WoMM, za które odpowiada agencja Faster and Better (OS3 Group).

Lime oferuje różnorodność produktów z czterech stron świata, tym samym dając szeroką możliwość wyboru. W swojej ofercie posiada 28 smaków liquidów, e-papierosy w 6 wariantach kolorystycznych oraz kompletne zestawy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się