TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Heineken i Publicis zakładają własną agencję o nazwie „Le Pub”

Heineken i Publicis zakładają własną agencję o nazwie „Le Pub”
Nowa agencja kreatywna marki Heineken i Publicis Groupe będzie nosić nazwę „Le Pub” i rozpocznie swoją działalność na początku stycznia br. Nowy podmiot będzie integrować „kreatywność, dane i doświadczenie producenta piwa”.
O autorze
1 min czytania 2020-11-05

Jak przyznali przedstawiciele marki Heineken w oficjalnym oświadczeniu, wpływ na założenie własnej agencji miała trwająca obecnie pandemia koronawirusa. „W dzisiejszym, dynamicznym środowisku konsumenckim musimy być w stanie działać szybko i być jak najbardziej odpowiedni dla konsumentów. Dlatego postanowiliśmy dostosować nasz model agencji”– powiedział Bram Westenbrink, dyrektor globalny Heinekena.

Agencja kreatywna „Le Pub” rozpocznie działalność z dniem 1 stycznia 2021 roku, zaś tworzyć ją będą pracownicy Epsilon i Publicis Sapient z Publicis Groupe. Firma będzie miała swoje siedziby w Amsterdamie oraz Mediolanie. 

Jednocześnie marka skonsolidowała wszystkie swoje usługi planowania i zakupu mediów w agencji Dentsu, która to obsługuje markę od 2018 roku.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na początku sierpnia br. marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Back to the Bars”, w którym w humorystyczny sposób przedstawiła nową rzeczywistość w barach i pubach, a także związane z social distancingiem niedogodności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing