Jak przyznali przedstawiciele marki Heineken w oficjalnym oświadczeniu, wpływ na założenie własnej agencji miała trwająca obecnie pandemia koronawirusa. „W dzisiejszym, dynamicznym środowisku konsumenckim musimy być w stanie działać szybko i być jak najbardziej odpowiedni dla konsumentów. Dlatego postanowiliśmy dostosować nasz model agencji”– powiedział Bram Westenbrink, dyrektor globalny Heinekena.
Agencja kreatywna „Le Pub” rozpocznie działalność z dniem 1 stycznia 2021 roku, zaś tworzyć ją będą pracownicy Epsilon i Publicis Sapient z Publicis Groupe. Firma będzie miała swoje siedziby w Amsterdamie oraz Mediolanie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jednocześnie marka skonsolidowała wszystkie swoje usługi planowania i zakupu mediów w agencji Dentsu, która to obsługuje markę od 2018 roku.
PS
Na początku sierpnia br. marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Back to the Bars”, w którym w humorystyczny sposób przedstawiła nową rzeczywistość w barach i pubach, a także związane z social distancingiem niedogodności.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing