TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Brand New Galaxy kupuje amerykańską agencję E-commerce content26

Brand New Galaxy od trzech lat nieustająco poszerza swoje horyzonty – zarówno geograficzne, jak i ofertowe. W minionych dniach grupa dokonała zakupu amerykańskiej agencji content26, która specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii na największych platformach e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2020-11-06

Brand New Galaxy to niezależny holding marketingowo – technologiczny, powstały w 2017 roku, którego oferta dynamicznie się rozwija. Do grona ośmiu agencji specjalistycznych dołączyła właśnie dziewiąta, zakupiona w Seattle – content26, działająca w obszarze E-commerce i specjalizująca się w planowaniu i kupowaniu mediów oraz prowadzeniu kampanii na takich platformach jak Amazon czy Wallmart. Content26 działa na rynku amerykańskim od ponad 15 lat, zatrudnia 40 osób i ma status agencji partnerskiej Amazon. Agencja obok kampanii mediowych zarządza również treściami produktowymi, współpracując ze wszystkimi największymi sklepami internetowymi i marketplace’ami w Stanach Zjednoczonych. Dotychczas obsługiwała ponad 700 marek detalicznych wśród których znalazły się Philips, Lego czy Samsung. Łącząc siły z content26, holding Brand New Galaxy nabył gotowe rozwiązanie w zakresie treści i reklam w ramach najpopularniejszych, globalnych platform e-commmerce.

– Z radością witamy w naszej Galaktyce content26, jedną z agencji partnerskich Amazon. Ze względu na ogromne doświadczenie w pracy z największymi markami na świecie, stanowi poszerzenie naszej oferty E-commerce o media zorientowane na Amazon oraz wzmocnienie obecności Brand New Galaxy w Północnej Ameryce. Transakcja jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii oraz nieustającego rozwoju naszego holdingu. – komentuje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy. – BNG, to modułowa i skalowalna struktura, która wciąż poszukuje nowych możliwości oraz rozwiązań budowania i rozwoju biznesu – takich jak nowopowstałe biuro BNG MEA w Dubaju, czy wkrótce Voyager – dodaje Kłos.

– Współpracując nad oddzielnymi projektami, dla jednego wspólnego klienta, uświadomiliśmy sobie już w 2019 roku, że nasze agencje mają uzupełniającą się ofertę usług i zasięg geograficzny. Szukaliśmy globalnego partnera, który zaadresowałby naszą potrzebę budowania biznesu w Europie i poszerzenia oferty usług. Od samego początku Brand New Galaxy wydawało się nam odpowiednim wyborem, zarówno pod względem kultury, jak i oferowanych usług – wspomina Tony Martinelli CEO i founding partner, content26.

Tony Martinelli oraz Mark White, twórcy i zarządzający content26 pozostaną na swoich stanowiskach i będą raportować bezpośrednio do Kacpra Kłosa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Unikalne połączenie myślenia strategicznego, kreatywnego i technologicznego pozwala Brand New Galaxy wraz z content26 na stworzenie bardzo konkurencyjnej oferty w obszarze transformacji cyfrowej i E-commerce, która pozwoli adresować potrzeby marek na poziomie globalnym, regionalny i lokalnym. Posiadanie specjalistycznych i skalowalnych kompetencji równocześnie w obszarze kontentu i mediów dla E-commerce jest dużym wyróżnikiem Brand New Galaxy jeżeli chodzi o rozwiązania dostępne na rynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing