Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Komputronik Gaming i Fundacja Komputronik ponownie włączają się w Gra Paczka

Środowisko gamingowe znów jednoczy siły, by pomóc tym, którzy mieli mniej szczęścia. Już 12 listopada rozpocznie się kilkudniowy maraton streamów Gra Paczka ze zbiórką finansową na rzecz Szlachetnej Paczki.
O autorze
1 min czytania 2020-11-09

Charytatywny stream rozpocznie się w czwartek 12 listopada o godzinie 15:00, a zakończy 15 listopada o północy. W trakcie ponad 60 godzin relacji na żywo uczestnicy będą mogli wesprzeć Szlachetną Paczkę poprzez donacje czy udział w konkursach. Do wygrania będzie sprzęt gamingowy (komputery, podzespoły, akcesoria) oraz unikatowe kolekcjonerskie gadżety, takie jak figurka Ciri czy zestawy z gier, w tym np. Wiedźmin 3: Dziki Gon (edycje kolekcjonerskie).

W event zaangażują się znani gracze i influencerzy z sieci gamingowych Fantasyexpo, Gameset oraz JaRock, w tym m.in. AlbanPL, Bonkol, Dreuuu, Flamy, Kaftann, Kycu, Lempiank, Lariss_price, Łosiu, MegsonPeskson, Miniuwa, Mordora NieDaRadek, Niklaus Pieron, Nieuczesana, Neviina, Ospanno, Pan KuBaka, PLKD, Rock, Sakebini, Seto, SirMisiek, SouShibo, Tivolt, Tutek, Wonziu, Vuzzey, xEmtek, Yuuhi i Ziemniak.

Prawdziwą gratką dla tych, którzy wezmą udział w konkursach, a wyczekują premiery Cyberpunk 2077, będą nie tylko egzemplarze książek, ale także edycja kolekcjonerska Cyberpunk 2077. Do wygrania będą także zestawy z gadżetami Cyberpunk (torba, plakat, zimowa czapka i przypinki).

Pierwsza edycja Gry Paczki odbyła się w maju 2020. Dzięki solidarności i zaangażowaniu ponad 80 streamerów event zakończył się ogromnym sukcesem. Zebrano ponad 330 tys. złotych na pomoc wykluczonym cyfrowo dzieciom, które podczas lockdownu miały ograniczony dostęp do nauki zdalnej i kontaktu z rówieśnikami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj