Warszawska Pracownia Architektury Wnętrz Decoroom przechodzi rebranding

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Warszawska Pracownia Architektury Wnętrz Decoroom przechodzi rebranding

Istniejąca od 2009 roku Pracownia Decoroom, specjalizująca się w kompleksowym wykańczaniu mieszkań pod klucz, zdecydowała się na zmianę wizerunku. Proces rebrandingu dotyczy nie tylko logotypu, ale również hasła, kolorystyki i całego języka wizualnego marki.

„DECOROOM. Dla Twojego wnętrza” to dewiza, która już kiedyś zapisała się w DNA pracowni, a teraz ponownie pojawi się w jej komunikacji. Hasło oddaje bowiem ideę, jaką Decoroom kieruje się przy podejmowaniu współpracy z klientami. Zapewnia ona dostosowanie wykończenia wnętrza do osobistych potrzeb klienta w ramach trzech pakietów: Standard, Premium i Designer. Każdy z nich to indywidualny projekt, własna selekcja materiałów i kompleksowe wykończenie pod klucz. Zdaniem Decoroom, słowo „wnętrze” użyte w claimie odnosi się nie tylko do przestrzeni mieszkalnej, ale również do potrzeb klientów, które są kluczowe przy tworzeniu projektów przez architektów pracowni.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podstawową zmianą w obszarze identyfikacji wizualnej jest nowy logotyp. Zmianom towarzyszy również odświeżona paleta kolorystyczna. Trzy odcienie niebieskiego, symbolizujące profesjonalizm, doświadczenie i odpowiedzialność, zostały uzupełnione kolorem pomarańczowym, podkreślający kreatywny pierwiastek naszego zespołu. Aktualizacji uległy również katalogi prezentujące poszczególne pakiety usług, oferowane przez Decoroom. Zmieniły się one nie tylko wizualnie, ale także pod kątem oferty materiałów, a pakiet VIP zmienił nazwę na Designer.

Redesign objął wszystkie elementy identyfikacji wizualnej m.in. stronę internetową pracowni, materiały marketingowe czy katalogi. Za przygotowanie nowej kreacji odpowiada studio projektowe Syfon Studio. Projekt identyfikacji wizualnej jest dynamiczny i daje szerokie możliwości zastosowań rozwiązań graficznych, dopasowanych do różnych nośników. W procesie rebrandingu uczestniczyli również pracownicy Decoroom.

Zmiany wizerunku Decoroom odzwierciedlają dalszy kierunek rozwoju pracowni. Firma pragnie, aby jej partnerzy i klienci mieli świadomość, że współpracują z nowoczesną marką, która oferuje kompleksowość usług na najwyższym poziomie. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij