Leo Burnett będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację kampanii 360° oraz koordynację całości działań komunikacyjnych. Przetarg PZU był jednym z pierwszych tego typu procesów przeprowadzonych w 100% w warunkach pracy zdalnej.
– Bardzo się cieszymy, że będziemy pracować z liderem rynku ubezpieczeniowego. Przedstawiciele PZU okazali nam zaufanie, za które dziękujemy. Kończymy rok z perspektywą długotrwałej współpracy, która daje nam możliwość w pełni wykorzystać nasze kompetencje i talenty – mówi Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Drugą agencją obsługującą PZU jest Focus Media Group.