Leo Burnett Warszawa poszerzył portfolio klientów o PZU

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leo Burnett Warszawa poszerzył portfolio klientów o PZU

Agencja Leo Burnett Warszawa z sukcesem przeszła przez przetarg rozpisany przez PZU i będzie jedną z dwóch agencji wybranych do prowadzenia bieżących działań komunikacyjnych tego potentata na rynku usług ubezpieczeniowych.

Leo Burnett będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację kampanii 360° oraz koordynację całości działań komunikacyjnych. Przetarg PZU był jednym z pierwszych tego typu procesów przeprowadzonych w 100% w warunkach pracy zdalnej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Bardzo się cieszymy, że będziemy pracować z liderem rynku ubezpieczeniowego. Przedstawiciele PZU okazali nam zaufanie, za które dziękujemy. Kończymy rok z perspektywą długotrwałej współpracy, która daje nam możliwość w pełni wykorzystać nasze kompetencje i talenty – mówi Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.

Drugą agencją obsługującą PZU jest Focus Media Group.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij