Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Leo Burnett Warszawa poszerzył portfolio klientów o PZU

Agencja Leo Burnett Warszawa z sukcesem przeszła przez przetarg rozpisany przez PZU i będzie jedną z dwóch agencji wybranych do prowadzenia bieżących działań komunikacyjnych tego potentata na rynku usług ubezpieczeniowych.
O autorze
0 min czytania 2020-11-09

Leo Burnett będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację kampanii 360° oraz koordynację całości działań komunikacyjnych. Przetarg PZU był jednym z pierwszych tego typu procesów przeprowadzonych w 100% w warunkach pracy zdalnej.

– Bardzo się cieszymy, że będziemy pracować z liderem rynku ubezpieczeniowego. Przedstawiciele PZU okazali nam zaufanie, za które dziękujemy. Kończymy rok z perspektywą długotrwałej współpracy, która daje nam możliwość w pełni wykorzystać nasze kompetencje i talenty – mówi Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.

Drugą agencją obsługującą PZU jest Focus Media Group.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj