„W święta kolej przejść na TY” – świąteczny pociąg z piwem w kampanii Tyskiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„W święta kolej przejść na TY” – świąteczny pociąg z piwem w kampanii Tyskiego

Pod hasłem „W święta kolej przejść na TY” ruszyła bożonarodzeniowa kampania piwa Tyskie. Działania promuje utrzymany w ciepłej, świątecznej atmosferze spot, którego głównym bohaterem jest parowy pociąg Tyskiego i jego pasażerowie.

Kolej w kampanii Tyskiego symbolizuje ponad 400 lat tradycji warzenia piwa w Tyskich Browarach Książęcych oraz czas świątecznych powrotów do domów. To właśnie pociągami Polacy tłumnie ruszają na rodzinne spotkania w Święta Bożego Narodzenia. W pociągach spotykają się często różne osoby pod względem wieku, poglądów, wywodzące się z różnych środowisk, które w tym miejscu właśnie znajdują wspólny język, a w spocie Tyskiego „Przechodzą na TY”. Ta przestrzeń idealnie wpisuję się w misję marki – łączyć pomimo różnic.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Pociąg Tyskiego jest przedłużeniem historii Browaru, symbolem ery industrialnej, która budzi sentyment, dumę i pozytywne emocje. To także namacalny dowód dawnych czasów i ery maszyn parowych. Tyskim pociągiem przewożono piwo, składniki oraz pracowników browaru. W ten symboliczny sposób chcieliśmy pokazać miejsce życia społecznego, zwłaszcza w okresie świątecznym, w którym przecinają się ludzkie losy, i gdzie przechodzimy często… na TY. Taki nastrój i relacje międzyludzkie są bardzo bliskie strategii i wizji marki Tyskie – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

Świąteczny spot Tyskiego został wyreżyserowany przez Karolinę Lewicką i Tomka Kapuścińskiego. Za zdjęcia odpowiada Bartek Kaczmarek, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19. Im. Joachima Fersengelda. Działania promocyjne potrwają do Świąt Bożego Narodzenia.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij