Nieagencja z kampanią promującą program wolontariacki „Ochotnicy warszawscy”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nieagencja z kampanią promującą program wolontariacki „Ochotnicy warszawscy”

W październiku br. ruszyła kampania promująca projekt Miasta St. Warszawy – „Ochotnicy warszawscy”, której celem jest zachęcenie młodych ludzi do zaangażowania się w wolontariat. Nieagencja odpowiada za stworzenie jej idei kreatywnej oraz kompleksową realizację prowadzonych działań.

Projekt „Ochotnicy warszawscy” to inicjatywa Urzędu m.st. Warszawy na rzecz rozwoju wolontariatu, realizowana przez samorząd, miejskie instytucje, organizacje pozarządowe, uczelnie i partnerów biznesowych. Jego celami są: zwiększenie liczby mieszkańców zaangażowanych w działania w obszarze wolontariatu, podniesienie jakości współpracy organizatorów z wolontariuszami oraz zwiększenie liczby i zakresu wsparcia dla podmiotów tworzących tego typu działania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bohaterami kampanii zachęcającej do dołączenia do wolontariatu są nastoletni warszawiacy - Zuzia, Julia i Krzyś, zaangażowani w różne formy inicjatyw społecznych. W krótkich filmach opowiadają o powodach swoich decyzji, zadaniach, które na co dzień realizują, a także o tym, co daje im praca wolontariacka. Zapraszają również do odwiedzenia portalu www.ochotnicy.waw.pl i znalezienia wolontariatu dla siebie.

– Z komunikatem chcieliśmy dotrzeć przede wszystkim do licealistów i studentów. Są to młode osoby, które wchodzą w dorosłość i często na tym etapie podejmują swoje pierwsze decyzje. Udział w wolontariacie może być jedną z nich, co też podkreśliliśmy w kampanii. Biorąc pod uwagę wymagającą grupę docelową, wiedzieliśmy, że aby osiągnąć cel, realizowane w jej ramach działania muszą być autentyczne. Dlatego też do udziału w nich zaprosiliśmy nastolatków, którzy na co dzień są zaangażowani w wolontariat i poprosiliśmy, aby opowiedzieli o swoich doświadczeniach – mówi Marcin Żukowski, członek zarządu, Nieagencja.

Kampania rozpoczęła się 18 października br. i jest prowadzona w kanałach własnych Miasta St. Warszawy na portalach Facebook i Instagram. Nieagencja odpowiada za stworzenie jej koncepcji kreatywnej oraz kompleksową realizację wszystkich prowadzonych działań, w tym za przygotowanie materiałów graficznych, realizację filmów, a także kampanie reklamowe na platformach społecznościowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij