Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lepsza łazienka, lepsze życie – wystartowała nowa kampania reklamowa Geberit

Geberit ruszył z nową kampanią reklamową pod hasłem „Lepsza łazienka, lepsze życie”. Jej celem jest uświadomienie, w jaki sposób wyposażenie łazienki może usprawnić codzienne funkcjonowanie, odpowiadając na najbardziej wymagające oczekiwania współczesnych użytkowników łazienek.
O autorze
1 min czytania 2020-11-13

Geberit sprawdził, czego oczekują dziś użytkownicy od domowych łazienek, a następnie zestawił te oczekiwania z oferowanymi przez siebie rozwiązaniami. Okazało się, że potrzeby klientów skupiają się na sześciu głównych obszarach: przestrzeni, komforcie, dostępności, funkcjonalnym wzornictwie, a także użyteczności i czystości.

– Użytkownicy pragną dziś przede wszystkim lepszej organizacji przestrzeni w łazience, która da im poczucie przestronności wnętrza. Oczekują także rozwiązań zapewniających komfortowe funkcjonowanie, poczucie świeżości i higieny na co dzień. Doceniają produkty poprawiające dostępność łazienek dla osób starszych i niepełnosprawnych ruchowo. Zwracają też uwagę na to, by pomysłowe i praktyczne rozwiązania techniczne były zawarte w estetycznej, ponadczasowej i eleganckiej formie. Liczy się dla nich również wygoda w codziennym użytkowaniu, tak aby sprzątanie domowej łazienki było szybkie, sprawne i nie wymagało użycia silnych detergentów – mówi Justyna Zborowska, PR manager Geberit.

Nowa kampania Geberit przekonuje, że można sprostać wszystkim wymaganiom dzisiejszych klientów. Kreacje reklamowe prezentują styl życia czwórki bohaterów oraz odpowiadające ich potrzebom produkty Geberit, w których zastosowano innowacyjne rozwiązania. W kampanii wykorzystane będą kompletne serie łazienkowe, odpływy liniowe, czy moduł zapewniający świeże powietrzem w łazience DuoFresh.

Priorytetem planowanych działań jest precyzyjne dotarcie zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i profesjonalistów. Stworzenie kompleksowego ekosystemu komunikacji, opartego na szerokim spektrum użytych kanałów (kampania video, media społecznościowe, reklama prasowa i banerowa), zapewnia efektywne dotarcie z komunikatem do określonej grupy docelowej. Zaplanowane zostały także artykuły na wiodących portalach, związanych z budownictwem oraz architekturą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lepsza łazienka, lepsze życie

Za działaniami marki stoi filozofia, która mówi, że dobrze zorganizowana przestrzeń realnie wpływa na komfort życia. Nowe technologie i innowacyjne rozwiązania mają ułatwić codzienne funkcjonowanie i uczynić życie wygodniejszym. Kampanii przyświeca hasło: „Lepsza łazienka, lepsze życie”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Będzie to największa z dotychczasowych kampanii reklamowych Geberit. Skierowana jest do indywidualnych klientów, jak również do architektów, projektantów wnętrz oraz właścicieli salonów łazienkowych. Zaplanowaliśmy kilka odsłon. Pierwsza potrwa do końca tego roku, kolejne planujemy na 2021 rok – mówi Justyna Zborowska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncepcję kreatywną i zakup mediów odpowiada Grupa Geberit oraz agencja Hutter Consult AG. Za działania PR odpowiada agencja OKK! PR.