Wystartowała świąteczna odsłona kampanii employer branding oddziału Nordea w Łodzi rozpoczętej w lipcu tego roku. Tym razem bohaterowie kampanii: wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally, zaopatrzeni w świąteczne atrybuty, nie tylko promują hasło „Different types. One team” (pl. Różne gatunki. Jeden zespół), ale i wprowadzają kandydatów w niepowtarzalny, świąteczny klimat, na który wszyscy czekamy cały rok.
Na potrzeby odsłony kampanii strona https://joinushuman.pl nabrała świątecznego charakteru. Działania employer brandingowe firmy prowadzone będą w internecie (kampania na Facebooku, Instagramie, YouTube i LinkedIn oraz na terenie Łodzi (billboardy i citylighty).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Klimatyczna odsłona kampanii potrwa do końca bieżącego roku. Celem kampanii jest rekrutacja pracowników do zespołów w Łodzi. Nordea poszukuje zarówno specjalistów, jak i kandydatów na początku swojej drogi zawodowej, tj. entry level oraz osoby władające biegle językami skandynawskimi.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing