Świąteczna odsłona kampanii Nordea

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Świąteczna odsłona kampanii Nordea

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii employer branding oddziału Nordea w Łodzi rozpoczętej w lipcu tego roku. Tym razem bohaterowie kampanii: wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally, zaopatrzeni w świąteczne atrybuty, nie tylko promują hasło „Different types. One team” (pl. Różne gatunki. Jeden zespół), ale i wprowadzają kandydatów w niepowtarzalny, świąteczny klimat, na który wszyscy czekamy cały rok.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby odsłony kampanii strona https://joinushuman.pl nabrała świątecznego charakteru. Działania employer brandingowe firmy prowadzone będą w internecie (kampania na Facebooku, Instagramie, YouTube i LinkedIn oraz na terenie Łodzi (billboardy i citylighty).

Klimatyczna odsłona kampanii potrwa do końca bieżącego roku. Celem kampanii jest rekrutacja pracowników do zespołów w Łodzi. Nordea poszukuje zarówno specjalistów, jak i kandydatów na początku swojej drogi zawodowej, tj. entry level oraz osoby władające biegle językami skandynawskimi.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij