SalesTube prowadzi dla marki Denley (na innych rynkach pod nazwą Bolf) działania promocyjne w ośmiu krajach. Agencja stworzyła i prowadzi dla Denley program afiliacyjny w ramach sieci afiliacyjnej SalesTube oraz odpowiada za kampanię sprzedażową na Facebooku.
Denley to działający od 2010 roku lider wśród polskich sklepów internetowych specjalizujący się w modzie męskiej. Poza platformą Denley.pl firma prowadzi sprzedaż w kilku innych krajach europejskich pod nazwą Bolf.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024