TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czytaj PL przy jedzeniu – Uber Eats w nowej akcji zachęca do czytania książek

Kiedyś babcie upominały, żeby nie czytać przy posiłku. Dziś organizatorzy akcji Czytaj PL oraz Uber Eats mówią coś zupełnie przeciwnego i zachęcają, by przyjemność jedzenia łączyć z przyjemnością czytania. W dniach 16-22 listopada marka będzie dostarczać najbardziej smakowite literackie kąski.
O autorze
1 min czytania 2020-11-16

Dreszczyk emocji do deseru? Niesamowite historie przy ramenie? Kolacja w towarzystwie nagradzanego pisarza? To wszystko zapewnia współpraca Czytaj PL i Uber Eats. Już teraz, zamawiając potrawy z ponad 3500 restauracji w miastach, w których działają dostawcy Uber Eats, można uzyskać dostęp do 12 wyjątkowych tytułów, sygnowanych nazwiskami popularnych i uznanych autorów, m.in. Dominiki Słowik, Mariusza Szczygła, Jakuba Małeckiego, Mikołaja Łozińskiego i Remigiusza Mroza.

Wystarczy w dniach 16-22 listopada zamówić jedzenie przez aplikację Uber Eats. Wszyscy korzystający z niej w tym czasie użytkownicy otrzymają informację o Czytaj PL, dostępnych tytułach i zasadach ich pobierania w aplikacji Woblink. A wszystko w myśl hasła tegorocznej edycji akcji – „Znowu czytam”, którym organizatorzy pokazują, że czytać, a szczególnie słuchać audiobooków, można w każdych okolicznościach.

– W Krakowie Mieście Literatury UNESCO wiemy, co znaczy dobra książka. Dajemy temu wyraz co roku w akcji Czytaj PL, kiedy we współpracy z wiodącymi polskimi wydawnictwami udostępniamy do czytania i słuchania 12 inspirujących bestsellerów. Kraków to miasto tętniące dobrą literaturą, ale i pełne dobrego jedzenia: od niedawna możemy poszczycić się tytułem Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej. W naszej wspólnej akcji z Uber Eats łączymy te dwa światy i pozwalamy cieszyć się najlepszą literaturą w towarzystwie ulubionego posiłku dostarczonego wprost do domu – mówi Katarzyna Jakubowiak, koordynatorka akcji Czytaj PL z działu literackiego KBF, operatora programu Kraków Miasto Literatury UNESCO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wspólna inicjatywa organizatorów Czytaj PL oraz Uber Eats to nie jedyne w tym roku wydarzenie towarzyszące akcji. Już 27 listopada rozpocznie się #znowuczytamchallenge – czytelnicze wyzwanie rozgrywające się w mediach społecznościowych, polegające na ustanowieniu rekordu w liczbie osób jednocześnie czytających e-booki i audiobooki. Do wyzwania #znowuczytamchallenge, które potrwa przez cały weekend 27-29 listopada, mogą stanąć wszyscy czytający. Wystarczy, że choć raz, w ciągu trzech dni, podczas których będzie trwało ustanawianie rekordu, opublikują w swoich kanałach społecznościowych zdjęcie ilustrujące gdzie i jak czytają elektroniczne książki oraz opatrzą je hasztagiem #znowuczytamchallenge.

Słuchaj podcastu NowyMarketing