Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Brand24 zwiększa liczbę klientów i zaczyna testy nowych produktów

Globalny dostawca usług monitorowania mediów internetowych – Brand24 – poprawił w trzecim kwartale tego roku wszystkie kluczowe wskaźniki wydajności biznesu. Giełdowa spółka pracuje również nad nowymi rozwiązaniami dostarczające klientom gotowe raporty i analizy wspomagające zarządzanie marką.
O autorze
1 min czytania 2020-11-17

W trzecim kwartale 2020 r. Brand24 pozyskał 119 klientów netto, tym samym zwiększając bazę abonentów swojego systemu w ciągu trzech miesięcy o 4 proc. do 3210 podmiotów. Z taką samą dynamiką wzrósł miesięczny powtarzalny przychód (MRR) generowany przez spółkę, osiągając najwyższy poziom w tym roku – 1,05 mln zł.

Przychody ze sprzedaż w omawianym okresie utrzymały się na poziomie 3,3 mln zł, a EBITDA – podobnie jak w 2Q – wyniosła 0,6 mln zł. Dzięki zauważalnej redukcji kosztów utrzymania systemu oraz jego sprzedaży, mimo zwiększonej liczby klientów, spółka wypracowała dodatni wynik operacyjny oraz zredukowała stratę netto do 75 tys. zł.

– Efekty naszej intensywnej pracy widać w poprawie wszystkich kluczowych wskaźnikach. Rosną zarówno MRR, jak i liczba klientów. Zwiększamy udział klientów zagranicznych w strukturze sprzedaży. Obecnie wynosi on 61 proc. i rośnie w systematycznie. Prowadzimy też zaawansowane procesy dotyczące wdrożenia naszych nowych produktów. Widzimy tu spory potencjał zarówno do upsellingu, jak i pozyskiwaniu nowych klientów. Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z kilkoma firmami zainteresowanymi tymi rozwiązaniami – mówi Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24.

Brand24 opracowuje rozwiązania oparte na autorskiej technologii pozwalającej na gromadzenie i syntezę danych na temat marek w Internecie. Dodatkowo, Spółka rozpoczyna testy konsumenckie nowego produktu w postaci szytych na miarę raportów opartych na danych przetworzonych przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Można śmiało powiedzieć, że te produkty to rewolucyjna zmiana w naszych usługach. Do tej pory dostarczaliśmy wysokiej jakości dane, ale dane które często wymagały od klienta samodzielnej analizy, pozwalającej na wyciągnięcie trafnych wniosków i zarządzanie kampaniami marketingowymi oraz wizerunkiem firmy w internecie. Przy pomocy nowych funkcji Brand24, jak również nowych produktów grupy – klienci otrzymają gotowe wnioski, w postaci raportów. Raportów, które nie tylko oszczędzają im pracy, ale również pomagają zmierzyć efektywność na tle konkurentów – podkreśla Michał Sadowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing