Brand24 zwiększa liczbę klientów i zaczyna testy nowych produktów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Brand24 zwiększa liczbę klientów i zaczyna testy nowych produktów

Globalny dostawca usług monitorowania mediów internetowych – Brand24 – poprawił w trzecim kwartale tego roku wszystkie kluczowe wskaźniki wydajności biznesu. Giełdowa spółka pracuje również nad nowymi rozwiązaniami dostarczające klientom gotowe raporty i analizy wspomagające zarządzanie marką.

W trzecim kwartale 2020 r. Brand24 pozyskał 119 klientów netto, tym samym zwiększając bazę abonentów swojego systemu w ciągu trzech miesięcy o 4 proc. do 3210 podmiotów. Z taką samą dynamiką wzrósł miesięczny powtarzalny przychód (MRR) generowany przez spółkę, osiągając najwyższy poziom w tym roku – 1,05 mln zł.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przychody ze sprzedaż w omawianym okresie utrzymały się na poziomie 3,3 mln zł, a EBITDA – podobnie jak w 2Q – wyniosła 0,6 mln zł. Dzięki zauważalnej redukcji kosztów utrzymania systemu oraz jego sprzedaży, mimo zwiększonej liczby klientów, spółka wypracowała dodatni wynik operacyjny oraz zredukowała stratę netto do 75 tys. zł.

– Efekty naszej intensywnej pracy widać w poprawie wszystkich kluczowych wskaźnikach. Rosną zarówno MRR, jak i liczba klientów. Zwiększamy udział klientów zagranicznych w strukturze sprzedaży. Obecnie wynosi on 61 proc. i rośnie w systematycznie. Prowadzimy też zaawansowane procesy dotyczące wdrożenia naszych nowych produktów. Widzimy tu spory potencjał zarówno do upsellingu, jak i pozyskiwaniu nowych klientów. Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z kilkoma firmami zainteresowanymi tymi rozwiązaniami – mówi Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24.

Brand24 opracowuje rozwiązania oparte na autorskiej technologii pozwalającej na gromadzenie i syntezę danych na temat marek w Internecie. Dodatkowo, Spółka rozpoczyna testy konsumenckie nowego produktu w postaci szytych na miarę raportów opartych na danych przetworzonych przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją.

– Można śmiało powiedzieć, że te produkty to rewolucyjna zmiana w naszych usługach. Do tej pory dostarczaliśmy wysokiej jakości dane, ale dane które często wymagały od klienta samodzielnej analizy, pozwalającej na wyciągnięcie trafnych wniosków i zarządzanie kampaniami marketingowymi oraz wizerunkiem firmy w internecie. Przy pomocy nowych funkcji Brand24, jak również nowych produktów grupy - klienci otrzymają gotowe wnioski, w postaci raportów. Raportów, które nie tylko oszczędzają im pracy, ale również pomagają zmierzyć efektywność na tle konkurentów – podkreśla Michał Sadowski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij