Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grzegorz Bystry na stanowisku new business director w M8 Production House

Grzegorz Bystry objął stanowisko new business director’a w M8 Production House Sp. z o.o. Zajmie się kierowaniem działem sprzedaży oraz budowaniem i utrzymywaniem relacji z kluczowymi klientami i partnerami domu produkcyjnego.
O autorze
0 min czytania 2020-11-17

Grzegorz Bystry doświadczenie zdobywał, pracując dla międzynarodowych korporacji m.in. Heinekena, Danone oraz Microsoftu. Jest doświadczonym ekspertem ds. zarządzania sprzedażą oraz budowania długotrwałych relacji biznesowych. Wykształcenie wyższe zdobył na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto swoje techniki sprzedaży i negocjacji biznesowych rozwijał dzięki ukończeniu licznych kursów branżowych. W M8 Production House zajmie się kierowaniem działem sprzedaży, budowaniem i utrzymywaniem relacji z kluczowymi partnerami i klientami B2B/B2G oraz implementacją i rozwojem programów sprzedażowych spółki.