Grzegorz Bystry doświadczenie zdobywał, pracując dla międzynarodowych korporacji m.in. Heinekena, Danone oraz Microsoftu. Jest doświadczonym ekspertem ds. zarządzania sprzedażą oraz budowania długotrwałych relacji biznesowych. Wykształcenie wyższe zdobył na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto swoje techniki sprzedaży i negocjacji biznesowych rozwijał dzięki ukończeniu licznych kursów branżowych. W M8 Production House zajmie się kierowaniem działem sprzedaży, budowaniem i utrzymywaniem relacji z kluczowymi partnerami i klientami B2B/B2G oraz implementacją i rozwojem programów sprzedażowych spółki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024