Altavia rozpoczyna obsługę marki Dorato – startuje kampania wspierająca launch Dorato Blackcurrant

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Altavia rozpoczyna obsługę marki Dorato – startuje kampania wspierająca launch Dorato Blackcurrant

Altavia Polska rozpoczyna współpracę z marką Dorato (Ambra). Agencja zapewnia wsparcie startującej właśnie kampanii mającej na celu wsparcie sprzedaży nowego produktu w portfolio firmy – wina musującego Dorato Blackcurrant, które jest największą od kilkunastu lat premierą marki Dorato.

Po wygranym konkursie ofert Altavia Polska rozpoczyna obsługę marki Dorato, należącej do firmy Ambra. Agencja zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu startującej właśnie kampanii reklamowej najnowszego produktu w portfolio firmy Ambra - wina musującego Dorato Blackcurrant.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby kampanii Altavia zajęła się zaprojektowaniem i przygotowaniem elementów ekspozycji w punktach sprzedaży.

Akcja przebiega pod hasłem „Wieczór zyskuje nowy smak – Dorato Blackcurrant”. Inspiracją do stworzenia nowego wina był znany francuski aperitif – koktajl Kir Royale. Dorato Blackcurrant to największa premiera marki Dorato w ciągu ostatnich kilkunastu lat.

– Poszukiwaliśmy agencji, która zaproponuje takie rozwiązania techniczne, które zapewnią naszemu nowemu produktowi jak najlepszą długoterminową ekspozycję oraz budowanie jego wizerunku w punktach sprzedaży. Przy obowiązujących ograniczeniach prawnych to właśnie punkty sprzedaży są najważniejszym kanałem komunikacji w promocji produktów alkoholowych. Z agencją współpracujemy już od roku przy innych naszych projektach i okazało się, że również w konkursie ofertowym dla Dorato Blackcurrant jej propozycje najlepiej odpowiadały naszym planom związanym z ekspozycją marki w sklepach – mówi Tomasz Pawlicki, senior brand manager Ambra Brands.

Kampania „Wieczór zyskuje nowy smak – Dorato Blackcurrant” jest skierowana do miłośników win musujących, szczególnie tych, którzy poszukują nowych smaków.

Będzie miała miejsce w sklepach kanału tradycyjnego jak i nowoczesnego na terenie całej Polski.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij