TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Altavia rozpoczyna obsługę marki Dorato – startuje kampania wspierająca launch Dorato Blackcurrant

Altavia Polska rozpoczyna współpracę z marką Dorato (Ambra). Agencja zapewnia wsparcie startującej właśnie kampanii mającej na celu wsparcie sprzedaży nowego produktu w portfolio firmy – wina musującego Dorato Blackcurrant, które jest największą od kilkunastu lat premierą marki Dorato.
O autorze
1 min czytania 2020-11-18

Po wygranym konkursie ofert Altavia Polska rozpoczyna obsługę marki Dorato, należącej do firmy Ambra. Agencja zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu startującej właśnie kampanii reklamowej najnowszego produktu w portfolio firmy Ambra – wina musującego Dorato Blackcurrant.

Na potrzeby kampanii Altavia zajęła się zaprojektowaniem i przygotowaniem elementów ekspozycji w punktach sprzedaży.

Akcja przebiega pod hasłem „Wieczór zyskuje nowy smak – Dorato Blackcurrant”. Inspiracją do stworzenia nowego wina był znany francuski aperitif – koktajl Kir Royale. Dorato Blackcurrant to największa premiera marki Dorato w ciągu ostatnich kilkunastu lat.

– Poszukiwaliśmy agencji, która zaproponuje takie rozwiązania techniczne, które zapewnią naszemu nowemu produktowi jak najlepszą długoterminową ekspozycję oraz budowanie jego wizerunku w punktach sprzedaży. Przy obowiązujących ograniczeniach prawnych to właśnie punkty sprzedaży są najważniejszym kanałem komunikacji w promocji produktów alkoholowych. Z agencją współpracujemy już od roku przy innych naszych projektach i okazało się, że również w konkursie ofertowym dla Dorato Blackcurrant jej propozycje najlepiej odpowiadały naszym planom związanym z ekspozycją marki w sklepach – mówi Tomasz Pawlicki, senior brand manager Ambra Brands.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Wieczór zyskuje nowy smak – Dorato Blackcurrant” jest skierowana do miłośników win musujących, szczególnie tych, którzy poszukują nowych smaków.

Będzie miała miejsce w sklepach kanału tradycyjnego jak i nowoczesnego na terenie całej Polski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się