Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dua Lipa dołącza do rodziny marki PUMA

Popularna na całym świecie gwiazda muzyki pop, Dua Lipa, dołączyła do rodziny PUMA i zostanie najnowszą twarzą kobiecej linii marki. Dua będzie współpracować z globalną marką sportową, aby inspirować kobiety na całym świecie...
O autorze
2 min czytania 2020-11-18

…nie tylko poprzez udział w światowych kampaniach, ale także poprzez ważne i bliskie jej sercu inicjatywy.

– Jestem bardzo podekscytowana mogąc ogłosić współpracę z PUMA. Uważam, że niezależnie od tego czy uczestniczymy w próbach do występu czy wędrujemy po górach, ważne jest, aby czuć się komfortowo i dobrze wyglądać. Mam wiele pomysłów na projekty i kampanie, w których wezmę udział i nie mogę się doczekać, aby zrealizować je wszystkie z moją rodziną PUMA – powiedziała Dua Lipa.

Dua Lipa i PUMA wyznają te same wartości: bycie zdeterminowanym, pewnym siebie, pełnym radości i odważnym. Dua nie tylko potrafi wpłynąć na miliony młodych kobiet, ale także szerzy świadomość dotyczącą ich problemów i równości płci. W związku z tym, w 2021 roku zostanie główną gwiazdą kampanii PUMA „She Moves Us”, skupiającej się na inspirowaniu kobiet, które wspólnie dążą do osiągania sukcesów i łączenia się poprzez sport i kulturę.

– Cieszymy się, że możemy powitać Dua w naszej rodzinie. Przyciągnęła nas jej kreatywność, pasja, motywacja i sposób, w jaki komunikuje się z młodą konsumentką. Natomiast to co poruszyło nas najbardziej to jej autentyczna pasja do walki z nierównościami płciowymi i nie możemy się doczekać, aby wesprzeć ją w ramach wspólnie zaplanowanych inicjatyw związanych z marką. Uważamy, że uosabia to, czego współczesny konsument szuka jako wzór do naśladowania – powiedział Adam Petrick, globalny dyrektor marki i marketingu w PUMA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dua Lipa zbudowała karierę w bardzo krótkim czasie. Jej drugi album „Future Nostalgia”, który stał się numerem 1 w Wielkiej Brytanii, zyskał także światowe uznanie. Był najczęściej streamowanym albumem brytyjskiej gwiazdy w historii Spotify, osiągając ponad 4,5 miliarda odtworzeń. Dua to największa artystka na platformie Spotify i obecnie trzecia co do wielkości wokalistka z prawie 60 milionami słuchaczy miesięcznie. Jej platynowy album „Don’t Start Now”, który jest światowym hitem z miliardem odtworzeń, zajął drugie miejsce na liście Billboard Hot 100. Podążając za sukcesem tego albumu, wydała single „Physical” i „Break My Heart”, które odniosły ogromny sukces. „Future Nostalgia” jest kontynuacją jej debiutu. Został nagrodzony platyną i zaowocował sześcioma platynowymi utworami. W 2018 roku zapisała się na kartach brytyjskiej muzyki popowej, kiedy jako pierwsza piosenkarka otrzymała pięć nominacji, z dwoma zwycięstwami podczas BRIT Award. Na początku 2019 roku otrzymała dwie nagrody Grammy w kategorii najlepsza nowa artystka i najlepsze nagranie taneczne. 

PUMA rozpoczyna wieloletnią współpracę z Duą Lipą, prezentując sponsorów jej wypełnionego zabawą wirtualnego występu „Studio 2054”, w którym zarówno ona, jak i jej tancerze wystąpią w ubraniach marki. Jako niespodziankę dla swoich fanów, PUMA oferuje limitowaną partię biletów ze zniżką na występ. Można nabyć je pod tym linkiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się