W ramach najnowszej kampanii Łowicz nawiązał współpracę z Mirosławem Zbrojewiczem. W spotach marki aktor wciela się w postać Pana Jesieniarza – męskiego odpowiednika popularnej w mediach społecznościowych „jesieniary”, czyli po prostu miłośniczki jesieni i jej atrybutów. Bohater w humorystyczny sposób przedstawia patenty na przetrwanie jesieni dla każdego.
Łącznie powstały trzy filmiki. Każdy prezentuje inną, jesienną poradę oraz smakowitą propozycję posiłku z wybranym produktem Łowicza: dżemem, syropem, sosem lub Kaszottem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024