TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

TVN wyemituje charytatywny blok reklamowy, a wpływy z niego przekaże na obiady dla potrzebujących

TVN wyemituje charytatywny blok reklamowy, a wpływy z niego przekaże na obiady dla potrzebujących
TVN zainicjowało nową akcję pod hasłem „Gotujemy się na podwójną pomoc”, za pomocą której stacja chce wesprzeć nie tylko potrzebujących, ale również restauratorów. Z tej okazji 12 grudnia br. zostanie wyemitowany charytatywny blok reklamowy.
O autorze
1 min czytania 2020-11-25

„Gotujemy się na podwójną pomoc” to nowa inicjatywa Grupy TVN, której celem jest wsparcie osób potrzebujących ciepłych posiłków, a także pracowników lokali gastronomicznych. W ramach akcji 12 grudnia br. zostanie wyemitowany charytatywny blok reklamowy, natomiast wszystkie środki z jego emisji oraz zgromadzone na ten cel przez Fundację TVN „Nie jesteś sam” zostaną przeznaczone na obiady dla najbiedniejszych. 

Stacja zachęca zainteresowane restauracje do zgłaszania się do akcji – w ramach inicjatywy TVN wesprze restauratorów kwotą 13 tys. złotych brutto, natomiast w zamian za to lokale gastronomiczne otrzymają zamówienia na 50 ciepłych posiłków dziennie przez 11 dni (14-24.12) oraz 50 świątecznych posiłków dziennie na okres od 25 do 26 grudnia. Ich zadaniem będzie przygotowanie dań na wynos i dostarczenie ich do działających w tym samym regionie Organizacji Pożytku Publicznego zajmujących się dożywianiem najuboższych.

Wartość jednego posiłku to 20 złotych brutto. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod koniec kwietnia br. TVN ruszyło z akcją pod hasłem „TVN Pomagajmy sobie”, za pomocą której pomagało małym firmom w trudnej sytuacji, w jakiej się aktualnie znajdują – w jej ramach stacja wyemitowała za symboliczną złotówkę ich reklamy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

4 kwietnia br. na platformie Player.pl odbyła się seria internetowych koncertów zorganizowanych w ramach akcji #koncertdlabohaterów. Podczas transmisji na żywo udało się zebrać ponad 4 mln złotych na walkę z pandemią.