TVN wyemituje charytatywny blok reklamowy, a wpływy z niego przekaże na obiady dla potrzebujących

TVN wyemituje charytatywny blok reklamowy, a wpływy z niego przekaże na obiady dla potrzebujących
TVN zainicjowało nową akcję pod hasłem „Gotujemy się na podwójną pomoc”, za pomocą której stacja chce wesprzeć nie tylko potrzebujących, ale również restauratorów. Z tej okazji 12 grudnia br. zostanie wyemitowany charytatywny blok reklamowy.
O autorze
1 min czytania 2020-11-25

„Gotujemy się na podwójną pomoc” to nowa inicjatywa Grupy TVN, której celem jest wsparcie osób potrzebujących ciepłych posiłków, a także pracowników lokali gastronomicznych. W ramach akcji 12 grudnia br. zostanie wyemitowany charytatywny blok reklamowy, natomiast wszystkie środki z jego emisji oraz zgromadzone na ten cel przez Fundację TVN „Nie jesteś sam” zostaną przeznaczone na obiady dla najbiedniejszych. 

Stacja zachęca zainteresowane restauracje do zgłaszania się do akcji – w ramach inicjatywy TVN wesprze restauratorów kwotą 13 tys. złotych brutto, natomiast w zamian za to lokale gastronomiczne otrzymają zamówienia na 50 ciepłych posiłków dziennie przez 11 dni (14-24.12) oraz 50 świątecznych posiłków dziennie na okres od 25 do 26 grudnia. Ich zadaniem będzie przygotowanie dań na wynos i dostarczenie ich do działających w tym samym regionie Organizacji Pożytku Publicznego zajmujących się dożywianiem najuboższych.

Wartość jednego posiłku to 20 złotych brutto. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod koniec kwietnia br. TVN ruszyło z akcją pod hasłem „TVN Pomagajmy sobie”, za pomocą której pomagało małym firmom w trudnej sytuacji, w jakiej się aktualnie znajdują – w jej ramach stacja wyemitowała za symboliczną złotówkę ich reklamy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

4 kwietnia br. na platformie Player.pl odbyła się seria internetowych koncertów zorganizowanych w ramach akcji #koncertdlabohaterów. Podczas transmisji na żywo udało się zebrać ponad 4 mln złotych na walkę z pandemią.