TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią

Świąteczna kampania z przebojem Andy’ego Williamsa „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z PAH charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników − − to tylko część aktywności podjętych przez Kaufland w związku ze Świętami.
O autorze
2 min czytania 2020-11-25

Okres Bożego Narodzenia to czas, w którym wszystkie problemy, troski i zmartwienia możemy odłożyć na chwilę na bok. Na przeżywanie cudownych chwil przy wigilijnym stole postanowił postawić w tegorocznej kampanii świątecznej Kaufland. A jeśli stół to oczywiście i jedzenie – np. barszcz, uszka, kapusta z grzybami – którego w tegorocznych, świątecznych kreacjach jest niemało. Hasłem przewodnim kampanii jest bowiem: „To co najlepsze na święta: wspólne jedzenie”. Bożonarodzeniowy koncept jest mieszanką międzynarodowego pomysłu z niemałym polskim wkładem. Autorem spotu jest agencja Sterntag, a za jego adaptację na polski rynek odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Dostępny w różnych wariantach spot będzie można zobaczyć zarówno w telewizji, jak i w internecie. Specjalną wersję spotu usłyszymy także w radiu.

Dla miłośników dobrego jedzenia i biesiadowania już od czwartku 26 listopada w marketach Kaufland będzie czekała specjalna, bożonarodzeniowa oferta.

Dodatkowym elementem bożonarodzeniowej kampanii jest loteria „Świąteczne odliczanie” skierowana do posiadaczy karty PAYBACK. Na jej uczestników czeka blisko 1 500 nagród. Loteria startuje 1 grudnia i potrwa do 24 grudnia – do gry można przystąpić każdego dnia jeden raz. By wziąć w niej udział wystarczy zrobić zakupy za min. 50 zł z kartą PAYBACK w jednym ze sklepów Kaufland i zachować paragon a następnie, wejść na stronę internetową: www.kaufland.pl/kalendarz, podać numer karty PAYBACK (karta musi być zarejestrowana, by grać o nagrody), zarejestrować paragon i sprawdzić, czy szczęście się do nas uśmiechnęło. W puli loterii znajdują się m.in. trzy samochody marki BMW, kultowe włoskie skutery, vouchery podróżne, telewizory, tablety, smartfony, a także nagrody od partnerów Programu PAYBACK. Szczegółowy regulamin loterii dostępny będzie na stronie internetowej: www.kaufland.pl/kalendarz (od 1 grudnia) oraz na stronie organizatora www.smolar.pl.

Boże Narodzenie w Kauflandzie to również czas zaangażowania na rzecz potrzebujących. Aktualnie trwa zbiórka żywności w ponad 90 sklepach Kaufland organizowana wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności. Poza tym w ofercie sieci można znaleźć charytatywny kalendarz adwentowy. Złotówka ze sprzedaży każdego egzemplarza zostanie przekazana Polskiej Akcji Humanitarnej. Projekt realizowany jest drugi rok z rzędu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z kolei pracownicy marketów, centrów dystrybucyjnych oraz wrocławskiej centrali sieci Kaufland podjęli się roli Świętego Mikołaja i przygotowali specjalne paczki dla podopiecznych z Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin” we Wrocławiu. To już piąta edycja akcji realizowanej pod nazwą „List do Św. Mikołaja”. W paczkach znajdują się upominki, o które zarówno ci mali, jak i ci duzi podopieczni prosili wcześniej osobiście (lub przez rodziców) wlistach pisanych do Świętego Mikołaja. Są to m.in. zabawki, słodycze, książki i kosmetyki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing