TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Boże Narodzenie z OSM Piątnica – rusza intensywna kampania świąteczna marki Piątnica

OSM Piątnica przygotowała na okres przedświąteczny wyjątkową kampanię. W dniach od 23 listopada do 24 grudnia prowadzone będą intensywne działania promocyjne, których celem jest komunikacja marki Piątnica jako niezastąpionej podczas bożonarodzeniowych przygotowań.
O autorze
1 min czytania 2020-11-25

W ciepłym i emocjonalnym spocie reklamowym Piątnicy występuje znana już konsumentom z wcześniejszych kampanii babcia Eugenia. Przygotowuje ona najlepszy świąteczny sernik z najwyższej jakości produktów – Twarogu Sernikowego, sera Mascarpone oraz Śmietany z Piątnicy. Sernik babci Eugenii to element bożonarodzeniowej komunikacji Piątnicy, symbol rodzinnych świąt i sposób na okazanie najbliższym uczuć – dajemy im to, co najlepsze, wyjątkowe i pyszne! 

Babcia Eugenia pojawi się w reklamach emitowanych w telewizji, na VOD oraz w kampanii digitalowej. Planowane są także szeroko zasięgowe działania promocyjne w mediach społecznościowych oraz współpraca z kulinarnym autorytetem Robertem Makłowiczem i finalistką Bake Off Ale Ciacho Agatą Stankiewicz, znaną jako „Sugarlady”.

Życzymy bliskim tego co najlepsze, więc gotujemy z tego co najlepsze!

Świąteczna komunikacja Piątnicy nawiązuje do emocjonalnych i funkcjonalnych cech produktów – wyjątkowego smaku oraz niezawodności, wynikającej z najwyższej jakości składników. Piątnica zapewnia bowiem wszystko co niezbędne w bożonarodzeniowej kuchni – od dopasowanej oferty i wysokiej jakości produktów, po autentyczność i niezwykły smak potraw i wypieków. A zatem wszystkiego najlepszego w te święta – z Piątnicy, no bo skąd!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za  przygotowanie kampanii oraz komunikację na kanałach social media marki Piątnica odpowiada agencja Plej.  Działania z influencerami realizuje Starcom. Zakup mediów zrealizowały domy mediowe Five Media i Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing