Value Media i SalesTube z kampanią nowej linii premium marki Remington

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media i SalesTube z kampanią nowej linii premium marki Remington

Wystartowała kampania promocyjna nowej linii urządzeń do stylizacji i pielęgnacji włosów marki Remington – Hydraluxe Pro. Za planowanie i zakup mediów online i offline odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i one stop shop dla e-commerce, SalesTube.

Linia Hydraluxe Pro obejmuje prostownicę i suszarkę. Wszystkie urządzenia są wyposażone w technologię Hydracare, która chroni włosy przed uszkodzeniami termicznymi, zapewniając jednocześnie profesjonalną stylizację i trwały efekt.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania promocyjne obejmują emisję spotów w TV oraz TV hybrydowej i na YouTube, a także kampanię online na Facebooku, TikToku i Pintereście. Planowaniem, strategią i zakupem mediów zajmą się Value Media i SalesTube. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.

Remington to marka nr 1 na rynku Pielęgnacji włosów w Polsce. Ma w swojej ofercie produkty z 5 kategorii: Pielęgnacja włosów, Strzyżenie męskie, Depilacja, Golenie i Zdrowie i Uroda. Dostępna jest w większości sklepów w Polsce, dystrybucja ważona sięga 90%.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij