Linia Hydraluxe Pro obejmuje prostownicę i suszarkę. Wszystkie urządzenia są wyposażone w technologię Hydracare, która chroni włosy przed uszkodzeniami termicznymi, zapewniając jednocześnie profesjonalną stylizację i trwały efekt.
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w TV oraz TV hybrydowej i na YouTube, a także kampanię online na Facebooku, TikToku i Pintereście. Planowaniem, strategią i zakupem mediów zajmą się Value Media i SalesTube. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Remington to marka nr 1 na rynku Pielęgnacji włosów w Polsce. Ma w swojej ofercie produkty z 5 kategorii: Pielęgnacja włosów, Strzyżenie męskie, Depilacja, Golenie i Zdrowie i Uroda. Dostępna jest w większości sklepów w Polsce, dystrybucja ważona sięga 90%.