Rusza 2. edycja konkursu ŠKODA Auto Muzyka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza 2. edycja konkursu ŠKODA Auto Muzyka

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine po raz drugi odpowiedzialna jest za przygotowanie ŠKODA Auto Muzyka - konkursu, w którym wybierana jest najlepsza muzyka do jazdy samochodem, organizowanego na zlecenie marki ŠKODA.

W tegorocznej edycji wyboru pomogą dokonać: Fisz, Mela Koteluk, Piotr Metz, Katarzyna Nosowska, Andrzej Smolik, Wojciech Waglewski. Na zwycięzców czeka możliwość nagrania wspólnej płyty, koncert w radiowej Trójce, nakręcenie teledysku oraz profesjonalna sesja zdjęciowa. Konkurs prowadzony jest na stronie www.skodaautomuzyka.pl i będzie komunikowany m.in. w radiowej Trójce oraz w Dzień Dobry TVN.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do 30 kwietnia br. do konkursu mogą zgłaszać się artyści z przynajmniej jednym autorskim utworem lub coverem. W tym czasie trwa również głosowanie Internatów na przeboje, które wejdą do finałowej setki. Co tydzień jedna nowo opublikowana piosenka, która zdobędzie największą liczbę głosów, zostanie wyróżniona tytułem „Utwór Tygodnia”, a z jego autorami zostanie przeprowadzony wywiad. Do 31 maja Internauci będą wybierali kawałek, który otrzyma nagrodę publiczności.

Kolejny etap to głosowanie jury. Fisz, Mela Koteluk, Piotr Metz, Katarzyna Nosowska, Andrzej Smolik i Wojciech Waglewski wybiorą 10 zwycięskich przebojów spośród 100, które przejdą do finału. W tegorocznej edycji zostanie również przyznana nagroda blogosfery. Do jury tej kategorii zostali zaproszeni: Fotograf w podróży, Krzysztof Gonciarz, Maddinka i Style Digger. Prowadzącym konkurs jest Marcin Prokop, który m.in. przeprowadzi wywiady z jurorami oraz poprowadzi koncert finałowy w radiowej Trójce.

Atrakcją dla głosujących Internatów jest loteria, w której do wygrania są m.in. bilety na dowolny koncert w Europie oraz ŠKODA Rapid Spaceback. Może w niej wziąć udział każdy, kto odda przynajmniej jeden głos w konkursie.

Pierwsze filmy z udziałem jurorów można już obejrzeć na YouTube:

GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za całą koncepcję oraz organizację konkursu ŠKODA Auto Muzyka, wsparciem mediowym zajmuje się MediaCom Beyond Advertising.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij