Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Semahead dla Rajapack

Agencja Semahead będąca częścią Grupy INTERIA.pl rozpoczęła pracę dla Spółki Rajapack – należącej do RAJA GROUP – lidera w sprzedaży opakowań w Europie, którego obrót w 2012 roku wyniósł 411 milionów euro.
O autorze
0 min czytania 2014-03-03

Rajapack w 2014 planuje umocnienie swojej pozycji jako lidera oraz zwiększenie asortymentu opakowań dedykowanych dla e-commerce. Semahead została wyłoniona w wyniku postępowania przetargowego.

Obsługa obejmuje działania reklamowe w wyszukiwarce (SEM), a konkretnie – przeprowadzenie kampanii PCC dla sklepu internetowego Rajapack.pl. Agencja będzie odpowiedzialna również za audyt bieżących działań marketingowych w wyszukiwarce Google i pomoc w realizacji KPI firmy, przede wszystkim w zakresie pozyskiwania nowych klientów do sklepu.

Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony, a pierwsze działania dla klienta Semahead podejmie już na początku marca.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj