Semahead dla Rajapack

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Semahead dla Rajapack

Agencja Semahead będąca częścią Grupy INTERIA.pl rozpoczęła pracę dla Spółki Rajapack – należącej do RAJA GROUP – lidera w sprzedaży opakowań w Europie, którego obrót w 2012 roku wyniósł 411 milionów euro.

Rajapack w 2014 planuje umocnienie swojej pozycji jako lidera oraz zwiększenie asortymentu opakowań dedykowanych dla e-commerce. Semahead została wyłoniona w wyniku postępowania przetargowego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obsługa obejmuje działania reklamowe w wyszukiwarce (SEM), a konkretnie – przeprowadzenie kampanii PCC dla sklepu internetowego Rajapack.pl. Agencja będzie odpowiedzialna również za audyt bieżących działań marketingowych w wyszukiwarce Google i pomoc w realizacji KPI firmy, przede wszystkim w zakresie pozyskiwania nowych klientów do sklepu.

Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony, a pierwsze działania dla klienta Semahead podejmie już na początku marca.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij