Henkel wśród klientów Big Picture

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Henkel wśród klientów Big Picture

Do grona klientów Big Picture dołączył Henkel, właściciel marek, takich jak Persil, E, Clin, Somat, Bref, Silan, Perwoll czy Pur. W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo strategiczne i koordynację szerokiego projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil.

Najnowszy projekt marki Persil będzie kolejną ważną inicjatywą w ramach szerszej strategii zaangażowania społecznego marki Persil, a także całej firmy Henkel, we wsparcie ochrony przed koranawirusem oraz pomoc szczególnie potrzebującym w trakcie walki z pandemią. W ramach dotychczasowej pomocy firma przekazała już m.in. produkty kosmetyczne i detergentowe o łącznej wartości blisko pół miliona złotych. Środki wsparły pracę szpitali w Warszawie, Wołominie, Poznaniu, Krakowie, Raciborzu i Kędzierzynie-Koźlu. Przekazana przez Henkla kwota 135 tys. złotych zasiliła także Fundusz Interwencyjny Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, co pozwoliło na zakup łóżek szpitalnych i kardiomonitorów. Fundusze przekazane przez firmę pozwoliły także na wydłużenie pracy infolinii dla nauczycieli i opiekunów Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w czasie pierwszych dwóch miesięcy trwania pandemii. Firma połączyła także siły z Volvo Truck Polska i przygotowała 1,5 tys. zestawów z kosmetykami dla kierowców, a także przekazała środki do prania Persil ponad 200 placówkom medycznym w ramach akcji #BoschwPogotowiu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zadań agencji Big Picture należało wykreowanie koncepcji projektu zaangażowania społecznego, opracowanie całościowej strategii komunikacji oraz zarządzanie współpracą z partnerami pozarządowymi. Premiera projektu zaplanowana jest na grudzień.

Agencja została wybrana w drodze rekomendacji, ze względu na wieloletnie doświadczenie consultingowe oraz wysoką specjalizację w projektach łączących biznes z działaniem na rzecz dobra publicznego.

Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiadają: Emilia Pyrz, Zuzanna Ładosz-Wiszowaty oraz Anna Krzyżanowska. Strategię projektu CSR opracowała Hanna Waśko.

O szczegółach projektu strony poinformują w osobnym komunikacie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij