Lidl ponownie łączy siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Już po raz dwunasty Lidl Polska łączy siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy w słusznej sprawie. Od poniedziałku, 30 listopada sieć rozpoczęła sprzedaż gadżetów oznaczonych serduszkiem WOŚP, z których zysk zostanie przekazany na realizację celów 29. Finału WOŚP.
O autorze
1 min czytania 2020-12-01

W tym roku po raz 12. Lidl Polska dołącza do załogi Orkiestry, by wspomóc coroczną zbiórkę w szczytnym celu. To wspaniała tradycja, która otwiera serca i angażuje wiele osób, w tym wszystkich pracowników firmy Lidl, do pomocy. Każdy może wesprzeć działania WOŚP przy okazji robienia codziennych zakupów – już w poniedziałek, 30 listopada w sklepach Lidl w całej Polsce pojawiły się gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP. Zysk z ich sprzedaży przekazany zostanie na cele 29. Finału WOŚP – zakup sprzętu dla wsparcia laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy (szczegóły na www.wosp.org.pl/final/29-final-wosp).

W tym roku na półkach sklepów Lidl znajdziemy kilka oryginalnych gadżetów: kubek (19,99 zł/ 1 szt.), magnes (14,99 zł/ 1 szt.), smycz (14,99 zł/ 1 szt.), skarpetki (24,99 zł/ 1 para), torbę (29,99 zł/ 1 szt.), oraz T-shirt damski lub męski (49,99 zł/ 1 szt.).

Dodatkowo, od 21 grudnia rozpocznie się tradycyjna zbiórka pieniężna w sklepach Lidl, która potrwa aż do 9 stycznia. Klienci oraz pracownicy, którzy będą chcieli dołączyć do akcji WOŚP, będą mogli wrzucić gotówkę do skarbonek przy kasach. Zebrane środki zostaną przekazane Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

– Jesteśmy dumni, że dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników możemy co roku przekazywać na rzecz Fundacji środki wspomagające ich cele. Przez wszystkie lata wspólnego grania zebraliśmy 24 miliony złotych. Tym razem akcja WOŚP w naszych sklepach rozpoczyna się od sprzedaży gadżetów z serduszkiem WOŚP już 30 listopada, a tradycyjne zbiórki pieniędzy wystartują 21 grudnia i potrwają do 9 stycznia. Całość środków zostanie przekazana Fundacji – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication & CSR, Lidl Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj